نماینده شوش در مجلس گفت: مانع خاصی سر راه اجرای عملیات احداث تقاطع ورودی شوش دیده نشده و اعلام شده که اگر عملیات نجات بخشی تا یک مهر تکمیل نشد می‌توان در صورت نیاز همزمان با عملیات اجرایی، نجات‌بخشی را نیز انجام داد.
کد خبر: ۷۸۲۴۳۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹ 28 September 2019

سید راضی نوری، نماینده مردم شوش در مجلس، در رابطه با آخرین وضعیت چهارراه ورودی شهر شوش اظهار کرد: در 28 مرداد ماه سال 97 در جلسه‌ای با حضور استاندار و فرماندار برگزار شد و با توضیحات مشاورین طرح، آخرین گزینه‌ای که از نظر اقتصادی، مدت زمانی، فنی، مهندسی و ایمنی نهایی شد مسئله تقاطع غیر همسطح شمال به جنوب بود.

وی افزود: با توجه به اینکه این تقاطع در گذشته روگذر بوده و منظره شهر را به نوبه خود خدشه‌دار کرده بود احداث زیرگذر، نهایی شده و برای عملیاتی کردن آن جلسات مختلفی با معاونت استانداری برگزار شد و بنا بر این شد تا یک مهر مجموعه میراث فرهنگی کل آن عملیات نجات بخشی را انجام داده و نقشه‌ها داده شود اما تا کنون برای بستن قرارداد مراجعه‌ای انجام نشده است.

نماینده مردم شوش در مجلس گفت: مورد مهمی که مانع کار شود دیده نشده و اعلام کرده‌اند که اگر عملیات نجات بخشی تا یک مهر  انجام نشد می‌توان در صورت نیاز همزمان با  عملیات اجرایی ، نجات‌بخشی را نیز انجام داد.

منبع: فارس
برچسب ها: شوش ، سیدراضی نوری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار