در مراسمی با حضور رییس هیات فوتبال خوزستان از تیم رده سنی 12 سال استان که در المپیاد کشوری بر سکوی نخست قرار گرفت، تجلیل شد.
کد خبر: ۷۸۱۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳ 20 September 2019

این مراسم با حضور عبدالکاظم طالقانی رییس هیات فوتبال، قاسمی دبیر هیات استان، ترابیان رییس هیات فوتبال اهواز، مسوول کمیته جوانان هیات استان و همچنین بازیکنان تیم نونهالان خوزستان و خانواده آن ها در محل هیات فوتبال خوزستان برگزار شد.

در این مراسم طالقانی، رییس هیات فوتبال خوزستان، اظهارکرد: امسال با قدرت در المپیاد حاضر شدیم و پس از 20 سال موفق به کسب قهرمانی در رده سنی 12 سال کشور شدیم. این حاصل تلاش تمام همکارانم است و به همه خوزستانی ها تبریک می گویم. امروز در این مراسم در حد توان مان از بازیکنان و مربیان تیم زیر 12 سال استان تقدیر کردیم.

وی بیان کرد: ما یک تشکل خصوصی هستیم و فقط اداره کل ورزش به ما یک مکان برای دفتر هیات داده است و از طرف اداره کل ورزش حمایت صد درصدی نمی شویم. برای اعزام این تیم نیز از امکانات خودمان و سرمایه گذاری خانواده استفاده کردیم.

رییس هیات فوتبال خوزستان تاکید کرد: اگر به ما امکانات بدهند، بهتر می توانیم از فوتبال خوزستان حمایت کنیم. ما برنامه ریزی،شناسایی استعدادها و برگزاری مسابقات استانی را عهده دار هستیم. همچنین از اداره کل ورزش استان و وزارت ورزش برای حمایت از برگزاری مسابقات کشوری در اهواز تشکر می کنم.

وی در پایان با باین این که استعدادهای خوبی در فوتبال پایه داریم، گفت:  آینده فوتبال خوزستان در صورتی که ادارات، کارخانجات و مسوولان از آن حمایت کنند، بسیا روشن و سیر صعودی خواهد داشت.

همچنین در این مراسم، مسعود نوروری سرمربی تیم زیر 12 سال استان، سجاد  طالقاتی سرپرست تیم و مسوول کمیته جوانان هیات فوتبال خوزستان به صحبت پرداختند.

تقدیر از تیم نونهالان خوزستان پس از قهرمانی در کشور/طالقانی: استعدادهای خوبی در فوتبال پایه داریم

منبع: ایسنا
برچسب ها: فوتبال
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار