مدیرکل هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور:
مدیرکل هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: در حال حاضر بیش از ۳ هزار نرم افزار آموزشی در حوزه قرآن و عترت در بنیاد شهید و امور ایثارگران طراحی شده است.
کد خبر: ۷۸۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱ 17 August 2015
حسینعلی بیات در مراسم افتتاحیه بیست و هفتمین دوره مسابقات قرآنی شاهد و ایثارگر سراسر کشور در رواق دارالهدایه حرم مطهر رضوی اظهار داشت: باید از ظرفیت‌های فضای مجازی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین فرهنگ قرآنی استفاده بیشتری کنیم.

مدیرکل هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: در حال حاضر بیش از 3 هزار نرم افزار آموزشی در حوزه قرآن و عترت در بنیاد شهید و امور ایثارگران طراحی شده است، علاوه بر این تفاهماتی با دانشگاه علمی و کاربردی داشته‌ایم تا از این طریق دوره‌های آموزش قرآنی با محوریت این دانشگاه برپا شود.

بیان عنوان کرد: انتظار اصلی ما از نخبگان قرآنی این است که سطح همکاری و مشارکت خود را در برنامه‌های قرآنی بنیاد شهید و امور ایثارگران افزایش دهند و نظرات انتقادی و مشورتی خود را در ارتباط با این برنامه‌ها با هدف کیفیت بخشی ارائه دهند.

وی با اشاره به اینکه بیش از 6 هزار معلم در سراسر کشور و در 45 نقطه تحت آموزش‌های قرآنی این نهاد قرار گرفته‌اند افزود: از دیگر اهداف و برنامه‌های اجرا شده، آموزش مولفان کتب درسی بوده که این مسئله نیز محقق شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار