سرمربی تیم فوتسال ارژن شیراز گفت: امروز برابر ملی حفاری از موقعیت هایمان بهره نبردیم و بازیکنانم در اهواز به خوبی تنبیه شدند.
کد خبر: ۷۸۱۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۸ 18 September 2019

حمید کمالی پس از شکست 3 بر یک تیمش برابر ملی حفاری، اظهارکرد: تیم که از موقعیت هایش استفاده نکند باید تنبیه شود. اگر شکست هم نمی خوردیم بابت این نوع بازی، خودمان تیم را تنبیه می کردیم. بازیکنانم در اهواز به خوبی تنبیه شدند. تیمی که از این همه موقیعت ان هم رو به روی تیم حفاری استفاده نکند، باید تنبیه شود.

وی بیان کرد: باتوجه به کمبود بازیکن، موقعیت های زیادی امروز خلق کردیم ولی به دلایل خلاص هدر رفتند و بازی را واگذار کردیم. امروز دروازه بان حفاری نیز خیلی خوب کار کرد. دست ما واقعا از بازیکن خالی است و نمی توانستیم تعویض کنیم. باید دید در نیم فصل دوم چه اتفاقی می افتد.

سرمربی تیم فوتسال ارژن شیراز درباره عملکرد داوران در نیم فصل اول نیز گفت: داوری این بازی خوب بود. در مجموع در نیم فصل اول داوران خیلی خوب سوت زدند. باید به داوران نیز خسته نباشید بگویم.

وی در پایان عنوان کرد: وضعیت تیم ما به صورتی نیست که بتوان درباره آن صحبت کرد. مشکل این تیم که 10 روز به آغاز مسابقات بسته شد، با جذب یکی دو بازیکن حل نخواهد شد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: فوتسال
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار