فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری ۲۹ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار در سه روز گذشته در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۸۱۲۵۹
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 19 September 2019

سرهنگ محسن دالوند اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز با هدف برخورد قاطعانه با سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار، همچنین فروشندگان موادمخدر و دارندگان سلاح‌های غیرمجاز به مدت سه روز در شهرستان اهواز به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: ماموران انتظامی با اقدامات تخصصی و اطلاعاتی ۲۹ سارق حرفه‌ای سابقه‌دار، یک سارق به عنف، هشت خرده‌فروش مواد مخدر و ۱۰ نفر دارنده سلاح غیرمجاز را شناسایی و پس از هماهنگی مرجع قضایی، طی چند عملیات ضربتی و هماهنگ در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

دالوند بیان کرد: ماموران انتظامی در راستای اجرای این طرح ۹ کیلو و ۵۸۷ گرم انواع مواد مخدر و ۱۴ قبضه سلاح غیرمجاز (چهار قبضه سلاح جنگی و ۱۰ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز) به همراه ۷۴ فشنگ مربوطه نیز کشف کردند.

وی افزود: متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به ۱۰۳ فقره انواع سرقت در سطح اهواز اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی اهواز با بیان اینکه در این راستا ۳۱ موتورسیکلت و ۲۱ خودرو متخلف توقیف و ۱۷ معتاد متجاهر نیز دستگیر و به مراکز ترک اعتیاد تحویل داده شدند، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی به صورت شبانه‌روزی با سارقان و مخلان امنیت و آرامش به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار