مدیرکل کمیته امداد خوزستان گفت:با کمک مردم سخاوتمند هند 150واحد مسکونی در استان خوزستان و برای خانواده‌های متاثر از سیل احداث خواهد شد.
کد خبر: ۷۸۱۲۵۲
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۰ 18 September 2019

مرتضی موصلی، مدیرکل کمیته امداد خوزستان، ظهر امروز در حاشیه آیین کلنگ‌زنی خانه بهداشت روستای حماد از توابع شهرستان اظهار کرد: در جریان سیلاب سال 98 استان خوزستان علاوه بر مردم سخاوتمند و نوع دوست کشورمان، مردم مسلمان دیگر کشورها نیز از جمله لبنان و هند احساس مسوولیت کرده و بی‌تفاوت نبودند و کمک‌های قابل‌توجهی را داشتند.

وی افزود: در حال حاضر با حضور نماینده ولی فقیه در هندوستان منابعی از طرف خیرین و نیکوکاران مسلمان این کشور جمع‌آوری شده است که بخشی از آن در راستای کمک به احداث مسکن نیازمندان و بخش دیگر آن در جریان پروژه‌های مرتبط با سلامت استان هزینه خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان در پاسخ به سرانجام این کمک‌ها عنوان کرد: با کمک مردم سخاوتمند هند 150واحد مسکونی در استان خوزستان و برای خانواده‌های متاثر از سیل احداث خواهد شد، بنا بر این است که تا پایان سال جاری کل واحدها به مرحله بهره‌برداری رسیده و به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) تحویل داده شود.

وی افزود: مبلغی که برای احداث مسکن نیازمندان در نظر گرفته شده است 20میلیون تومان در ازای هر واحد مسکونی است و30میلیارد ریال مجموع کمک‌‌های مسلمانان هندوستان بود که به صورت خاص تنها به کمیته امداد و در راستای احداث مسکن نیازمندان تعلق گرفت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار