معاون مجمع خیرین سلامت کشور:
معاون مجمع خیرین سلامت کشور گفت: در سه استان لرستان، گلستان و خوزستان بیش از ۷۰ میلیارد ریال در بخش بهداشت برای مردم سیل‌زده هزینه کردیم.
کد خبر: ۷۸۱۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۵ 18 September 2019

اسماعیل غنیان در حاشیه کلنگ‌زنی  پروژه بهداشت درمان در حمیدیه گفت: از دوم و سوم فروردین با بروز  سیل در سه استان کشور ، در تهران ستادی تشکیل  و تمام استان ها  در دو حوزه بسیج شدند.

وی گفت: در وهله اول رسیدگی برای کمک به خانواده‌های آسیب دیده تلاش کردیم  و در حوزه بهداشت و درمان با توزیع بسته های بهداشتی و توجه به بهداشت کودکان، اقدامات اولیه خود را آغاز کردیم. 

غنیان افزود: در مرحله دوم دربحث توجه به زیرساخت‌ها کار شد و امروز با کمک دوستانمان در هندوستان یک خانه بهداشت و مرکز جامعه سلامت در روستاهای حمیدیه کلنگ زنی شد و عملیات اجرایی یک خانه بهداشت هم در اروندکنار آغاز می شود.

وی ادامه داد: برای احداث این سه خانه بهداشت در حمیدیه و اروندکنار حدود ۲۰ میلیارد ریال هزینه شد البته به همین میزان در گلستان و لرستان هم هزینه و چندین مرکز بهداشت را با کمک خیرین احداث کردیم .

معاون مجمع خیرین کشور با بیان اینکه بنا داریم در آینده نزدیک به زیرساخت های بهداشتی شهرستان پلدختر کمک کنیم گفت: بیش از ۱۰ سال از عمر مجمع خیرین سلامت کشور می گذرد، تا پایان سال گذشته بیش از ۷۰ هزار میلیارد ریال اعتبار توسط خیرین در حوزه بهداشت جذب کردیم. تاکنون بیش از ۱۳۰ هزار خیر در کنار ما هستند و با کمک آنها به مردم کمک رسانی می‌کنیم همچنین در بیش از ۳۰۰ نقطه کشور دفاتر مجمع خیرین فعال هستند. 

به گزارش ایرنا امروز ۲ مرکز بهداشت و درمانی با کمک شیعیان هندوستان در روستاهای حمیدیه کلنگ زنی شد که ظرف پنج یا ۶ ماه آینده و همزمان با  دهه فجر به بهره برداری می رسند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار