رئيس پليس راهنمایی و رانندگی خوزستان در آستانه سال تحصیلی جدید توصیه‌هایی به رانندگان ارائه کرد.
کد خبر: ۷۸۱۲۲۱
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۶ 18 September 2019

سرهنگ منصور جمشيدی اظهار کرد: با بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جديد زمانی که دانش‌آموزان به مدارس می‌روند، توجه تمامی خانواده‌ها معطوف به آموزش‌ و پرورش خواهد بود و تقريبا از خطرات بين راه منزل تا مدرسه غافل می‌شوند.

وی افزود: حفظ سلامت افراد به ویژه دانش‌آموزان اهميت و جايگاه ويژه‌ای دارد که این موضوع یکی از اهداف سازمانی نيروی انتظامی است؛ هرچند در چند سال اخير با فرهنگ‌سازی و استفاده از دانش‌آموزان در کنار والدين خود در خودروها به منزله حضور پليس در خودرو تلاش وافری از سوی کارکنان پليس انجام شده است اما از بی‌احتياطی برخی رانندگان خصوصا موتورسيکلت‌سواران ابراز نگرانی بیشتری می‌شود.

جمشیدی تصریح کرد: تصادفات موتورسواران با عواملی مثل حرکت خلاف جهت، عدم استفاده از کلاه ايمنی و تغيير مسيرهای پی در پی نگران‌کننده است. از نکات حائز اهميت در بروز اين تخلفات، عجله و عدم مديريت سرعت توسط اين رانندگان است.

رئیس پلیس راهور خوزستان عنوان کرد: در صورت مشاهده چنين افراد متخلفی همکاران ما نسبت به اعمال قانون مربوطه اقدام می‌کنند اما بايد تمامی افراد به خودی خود در عدم ارتکاب تخلف و اجرای قوانين به مانند امر به معروف و نهی از منکر پايبند باشند.

وی بیان کرد: در اين روزها همه باید به رعايت قوانين و مقررات مدون راهنمايی و رانندگی با هدف حفظ سلامت جامعه و ارتقای فرهنگ ترافيک توجه ويژه داشته باشند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار