14 هزار کارت سوخت خودروهای پلاک اروندی با کد 33 صادر و از طریق پست در حال ارسال به متقاضیان است .
کد خبر: ۷۸۱۲۰۷
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶ 18 September 2019

معاون سرمایه گذاری این سازمان با اشاره به برگزاری جلسات متعدد با شرکت پژوهش و توسعه ناجی، پلیس راهور و شرکت پخش فرآورده های نفتی گفت : صدور این کارت سوخت ها با کد مذکور در حال انجام است و پردازش اطلاعات خودروهای پلاک قدیم اروندی نیز توسط این شرکت ها در دست اقدام می باشد که پس از طی شدن مراحل اولیه به سازمان منطقه آزاد اروند تحویل داده خواهد شد.

سید علی موسوی افزود: به مالکان خودروهای اروندی توصیه می شود کلیه ی بدهی ها وعوارض سالیانه خودروهای خود را تسویه کرده وهمچنین مالکان خودروهای وکالتی نیز نقل و انتقالات های لازم را انجام دهند تا هنگام مراجعه جهت دریافت کارت سوخت با مشکلی مواجه نشوند .

وی خاطر نشان کرد : تمامی اطلاعیه های که در این خصوص صادر می شود؛ از طریق پرتال اطلاع رسانی سازمان منطقه آزاد اروند در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت؛ لذا این افراد توجه داشته باشند و به سایت ها و دلالان اینترنتی که قصد سواستفاده دارند اعتماد نکنند.

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند در پایان تاکید کرد: کلیه ی پرداخت ها نیزباید از طریق سامانه Https://car.arvandfreezone.com انجام شود .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار