استاندار یزد :
استاندار باصدور پیامی به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی گفت : بی تردید برای ما تاب بیان عظمت کار این مردان خدایی نیست و بیان ما در وصف آزادگانی که مقاومتشان دنیا را به شگفتی وا داشت نارساست.
کد خبر: ۷۸۱۱۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸ 17 August 2015
به گزارش تابناک یزددر بخشی از پیام سید محمد میرمحمدی آمده است : ما را توان وصف شهیدان و شاهدان نیست تنها می دانیم که لحظه لحظه تحمل و صبوری آنان بیت الغزل شیدایی و آزادگی و گلواژه های زرین کتاب افتخار و شرف است .
این پیام می افزاید : اگر امروز در صحنه های بین المللی سرافرازیم و اگر موج بیداری اسلامی مرزها را درمی نوردد و اگر دشمن از روبرو شدن با ما در هراس است به پاس ایستادگی این سروهای سربه فلک کشیده عرصه آزادی است و به یمن خون شهیدان و صبوری مادران و پدران هجران کشیده است و بی شک پیشرفت و ترقی و عظمت ایران اسلامی تا همیشه مدیون این عزیزان خواهد بود.
در ادامه این پیام امده است : 26 مرداد خجسته روزی که در سال 1369 طنین شادی و طرب مردم به آسمان رسید و موج های نشاط و مسرت و سرود ظفر و پیروزی در جای جای خاک لاله گون وطن منتشر گشت.
به باور میرمحمدی ، ایران چراغانی شد و معبرها با گل و گلاب معطر و مزین گردید، دستها به شکرانه این نعمت به آسمان برخاست و دلها، خدای پیروزی بخش را به نیایش نشست؛ اشکهای شوق در چشم های مشتاق حلقه زد و حلقه های وصل تماشایی ترین منظره ها گردید.
بیست و ششم مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی و استان یزد 763 آزاده در دواران دفاع مقدس به نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیم کرده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار