نخستین نمایشگاه تخصصی عکس تئاتر با عنوان «شاید برای همیشه» با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در نگارخانه شهید آوینی قم افتتاح شد.
کد خبر: ۷۷۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۱ 16 August 2015
به گزارش تابناک قم، همزمان با میلاد کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س)، نخستین نمایشگاه تخصصی عکس تئاتر در استان قم با عنوان «شاید برای همیشه» و با موضوع کریمه اهل بیت(س) توسط اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در نگارخانه شهید آوینی برپا شد.

در آیین افتتاح این نمایشگاه، حجت‌الاسلام و المسلمین عباس دانشی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، معلمی رئیس حوزه هنری قم، نوبخت،مسئول انجمن‌های هنرهای نمایشی و ابوذر مسئول سینمای جوانان قم و جمعی از هنرمندان کشوری و استانی حضور داشتند.

آثار این نمایشگاه با 35 تابلو، توسط عاطفه وفایی از نمایش «شاید برای همیشه» عکاسی شده است.

این نمایش که به نویسندگی و کارگردانی مهدی مهدوی‌راد با موضوع حضرت فاطمه معصومه(س) چندی پیش در قم به روی صحنه رفت، گوشه‌ای از کرامات حضرت معصومه(س) را به تصویر کشیده است و قصه یک متخصص قمی از لندن(انگلیس) را روایت می‌کند که به قصد شفای فرزندش به شهر مقدس قم سفر کرده است.

این نمایشگاه تا روز پنجشنبه 29 مرداد هر روز از ساعت 9 تا 13 و همچنین 17 تا 20 در نگارخانه شهید آوینی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم واقع در بلوار جمهوری اسلامی، نبش کوچه 28 میزبان علاقمندان خواهد بود.

هنرمندان، فعالان و صاحبان آثار هنری که علاقمند به استفاده از نگارخانه شهید آوینی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برای نمایش آثار خود هستند می‌توانند در ساعت اداری با شماره تلفن‌های 32114270 و 09125945561 تماس بگیرند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار