معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت : نمایشگاه رسانه های دیجیتال ، قرآن و عترت در کنار نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز از نهم تا سیزدهم مهر ماه امسال در تبریز برپا می شود.
کد خبر: ۷۷۷۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸ 16 August 2015
به گزارش خبرنگار ما ،'محمدحسن چمیده فر' روز یکشنبه در نشست اعضای ستاد اجرایی سیزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز، اظهار کرد: نمایشگاه کتاب همواره از عوامل تشویق برای تولید کتاب و نشر فرهنگ مطالعه محسوب شده و مورد استقبال اقشار مختلف مردم است.

وی افزود: براین اساس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان این نمایشگاه را در طول چند سال گذشته به طور متوالی و مستمر برگزار می کند و برنامه ریزی های لازم برای برگزاری کیفی تر این نمایشگاه در سال جاری نیز در حال انجام است.

وی کتاب را دربر دارنده اندیشه‏ها و تفکرات نخبگان و مطالعه را مهمترین عامل برای تعالی اندیشه و بلوغ فکری و فرهنگی در جامعه برشمرد و گفت: نمایشگاه کتاب محملی برای ارایه تازه های نشر و کتب مفید برای علاقمندان بوده و زمینه دسترسی آسان به موضوعات مختلف و آثار ناشران برتر کشوری را فراهم می آورد.

چمیده فر برگزاری نمایشگاه قرآن و رسانه های دیجیتال در کنار نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز را حرکتی مطلوب برای بهره مندی علاقمندان از آثار تولید شده در این حوزه ها عنوان کرد و گفت: در بخش نمایشگاه رسانه های دیجیتال توانمندی ها و دستاوردهایی که شرکت های بخش خصوصی در حوزه رسانه های دیجیتال تولید کرده اند، ارایه می شود تا تولیدات داخلی بیش از پیش در دسترس عموم مردم قرار گیرد.

وی افزود: همچنین در نمایشگاه قرآن و عترت نیز آخرین تولیدات در حوزه ی علوم دینی در اختیار علاقمندان قرار می گیرد.

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز نهم تا سیزدهم مهرماه امسال در محل نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار می شود.

بیش از 920 ناشر داخلی و خارجی با 210 هزار عنوان و دو میلیون جلد کتاب در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی تبریز شرکت داشتند که از این تعداد 120 ناشر خارجی از 42 کشور جهان با 60 هزار عنوان کتاب شرکت کردند.

برای نخستین بار یکصد ناشر نشر دیجیتال و الکترونیک نیز در نمایشگاه حضور داشتند.

نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز از هفتم مهر سال 93 آغاز و تا دوازدهم همین ماه هر روزه از ساعت 10 تا 20برپا بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :