مديرعامل شركت نفت و گاز آغاجاری خبرداد:
مديرعامل شركت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری از ساخت ١٥٦٣ قطعه از قطعات مربوط به تجهيزات فرآيندی و عملياتی در نيمه نخست سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۷۷۶۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰ 03 September 2019

ابراهيم پيرامون با اشاره به بخشی از اقدامات صورت گرفته اين شركت در زمينه حمايت از توليد داخل، اظهار کرد: شركت نفت و گاز آغاجاری از ساخت قطعات و تجهيزات عملياتی توسط توليدكنندگان داخلی و شركت‌های دانش بنيان حمایت می‌کند.

وی افزود: در این زمینه ١٥٦٣ قطعه از قطعات مربوط به تجهيزات فرآيندی و عملياتی در نيمه نخست سال جاری با مشاركت توليدكنندگان داخلی ساخته شده است.

مديرعامل شركت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری تصریح کرد: با توجه به دستور وزير نفت در راستای كاهش هزينه‌ها و استفاده از توانمندی و امكانات داخلی، اين اقدام بيش از ١٠٨ ميليارد ريال صرفه‌جويی اقتصادی برای شركت در بر داشته است.

پیرامون عنوان کرد: مبدل پايلوت، پمپ 6 مرحله‌ای بايرجكسون، ترنسفورماتورها، قطعات شيرهای كنترل، نشت‌بند كامل ورودی و خروجی كمپرسور هوای توربين سولار، پين روتور كمپرسور توربين‌های سولار ساترن و بالانس پيستون كمپرسورهای گازی بورسيگ بخشی از قطعات ساخته و تعمیر شده هستند.

وی خاطرنشان کرد: حمایت از ساخت داخل علاوه بر خودكفايی و رفع نیازهای صنعت نفت، موجب صرفه‌جويی اقتصادی و بومی سازی تكنولوژی خواهد شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار