سه پروژه درمانی در ششمین روز از هفته دولت با حضور شماری از مسئولان استانی ، نمایندگان مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در بیمارستان آپادانای اهواز به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۷۷۶۳۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۵ 31 August 2019

مدیرعامل بیمارستان آپادانای اهواز در آیین افتتاح این پروژه ها گفت: برای اجرای این پروژه های زیربنایی در این بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی که شامل مجهزترین آنژیوگرافی در جنوب غرب کشور ، جراحی قلب و بخش سی .آی. پی (مراقبت های ویژه بیماران قلبی) است ۱۸۰میلیارد ریال هزینه شده است.

دکتر فرامرز بهشتی فرد افزود: با افتتاح این سه طرح درمانی تخصصی در مدت ۱۸ ماه، دیگر نیازی به اعزام بیماران قلبی به خارج از استان نخواهد بود و هزینه های اضافی به بیماران ناشی از اعزام به استان های دیگر تحمیل نمی شود.

وی با بیان اینکه خرید و نصب تجهیزات فوق پیشرفته آنژیوگرافی در شرایط سخت تحریم ها عملیاتی شد از همراهی مجموعه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در راه اندازی این پروژه ها که نقش مهمی در پاسخگویی به نیازهای مردم خوزستان و فعال کردن توریسم درمانی خواهد شد تقدیر کرد.

مدیرعامل بیمارستان آپادانای اهواز ابراز امیدواری کرد افتتاح این سه پروژه درمانی به عنوان مجموعه خدمات ارایه شده به بیماران قلبی بتواند سطح ارائه خدمات تخصصی این بیمارستان را شهروندان خوزستانی افزایش دهد تا مردم کمتر دچار مشکل شوند.

بهشتی فرد از مشارکت پزشکان متخصص و فوق تخصص قلب در خوزستان در راه اندازی این سه پروژه بیمارستان آپادانا تقدیر کرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار