مدیرکل کمیته امداد استان قزوین:
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین : امدادگری ریشه در سیره اهل بیت (ع) و دستور الهی دارد از این رو شاید امدادگران پس از دوره ۳۰ ساله به بازنشستگی نائل شوند ولی یقیناً کار امدادگری در این مرحله پایان نیافته و تجربیات ۳۰ ساله پشتوانه ارائه خدمات شایسته تر به نیازمندان است.
کد خبر: ۷۷۵۹۱۷
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱ 29 August 2019

امدادگری با بازنشستگی پایان نمی یابدبه گزارش تابناک قزوین،مجید مومنی مدیرکل کمیته امداد استان قزوین در مراسم تجلیل و تکریم از بازنشستگان کمیته امداد بیان کرد: زندگی تابع امرار معاش و کار است و امدادگران باید خداوند سبحان را شاکر باشند که محل رزق آنها محل خدمت به مردم است.

وی ادامه داد: همه کارکنان دستگاه های دولتی اساس کارشان خدمت به مردم است و این امر در کمیته امداد نیز صادق است ولی خدمت در این نهاد به واسطه نوع و شرایط مراجعان از اهمیت بالایی برخوردار است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین افزود: اگر به دغدغه های مددجو توجه کردیم و خود را نیازمند خدمت به آنها دانستیم، می توانیم برای آخرت خود توشه ای بسازیم ولی اگر کم توجهی و یا خدای ناکرده بی توجهی کنیم در این دنیا و آخرت خود را زیان کار کرده ایم.

وی گفت: امدادگری ریشه در سیره اهل بیت (ع) و دستور الهی دارد از این رو شاید امدادگران پس از دوره ۳۰ ساله به بازنشستگی نائل شوند ولی یقیناً کار امدادگری در این مرحله پایان نیافته و تجربیات این ساله پشتوانه ارائه خدمات شایسته تر به نیازمندان است.

مومنی با اشاره به تجربیات مختلف امدادگران خاطرنشان کرد: مجموعه امدادگران بازنشسته می توانند با راه اندازی مرکز نیکوکاری بستر استفاده از تجربیات خود را بیشتر و برجسته تر کنند تا ره آورد این اقدام، افزایش کمی و کیفی خدمت به مددجویان باشد.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: خدمت به محرومان زمانی متوقف می شود که ما دیگر در این دنیا نباشیم چراکه تا زمانی که نعمت عمر را خداوند سبحان به ما عطاءکرده، باید برای یاری رساندن به نیازمندان و محرومان تلاش کنیم.

در ادامه از همه بازنشستگان این نهاد تجلیل و لوح تقدیر به آنها اهداء شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار