تیم قشقایی نماینده استان فارس در این دوره از لیگ در هفته سوم مقابل مس رفسنجان بازی می‌کند.
کد خبر: ۷۷۵۴۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۸ 27 August 2019

تابناک فارس به قنل از تسنیم:هفته سوم تیم‌های لیگ دسته یک فوتبال امروز سه‌شنبه با 9 بازی برگزار می‌شود. استان فارس با 2 تیم فجر سپاسی و قشقایی شیراز در این دوره از لیگ دسته یک شرکت دارد.

در هفته سوم قشقایی شیراز با مس رفسنجان، نیروی زمینی با سپیدرود رشت، ملوان با داماش گیلان، آرمان گهر با مس کرمان، سرخپوشان پاکدشت با گل ریحان البرز، علم و ادب تبریز با خوشه طلایی ساوه، استقلال خوزستان با فجر سپاسی، آلومینیوم اراک با نود ارومیه و رایکا بابل با بادران تهران رقابت می‌کنند.

تیم قشقایی نماینده استان فارس در این دوره از لیگ در هفته سوم مقابل مس رفسنجان بازی می‌کند. این تیم که گام نخست خود را در لیگ برتر با موفقیت و پرگل برداشت در حال حاضر با یک برد، یک مساوی و 4 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد و وضعیت بهتری نسبت به دیگر نماینده استان فارس یعنی فجر سپاسی دارد.

 

مس رفسنجان که اکنون در جایگاه 11 جدول رده‌بندی لیگ دسته یک قرار دارد، در دو بازی ابتدایی خود دو تساوی کسب کرد تا تنها دو امتیاز ماحصل شاگردان ربیعی در دو هفته اول لیگ باشد.

هر دو تیم برای عقب نماندن از کورس و تداوم حضور در جمع مدعیان نیاز به سه امتیاز این دیدار دارند‌ اما نکته مثبت این بازی برای قشقایی میزبانی و حضور تماشاچیان شیرازی است.

قشقایی شیراز در هفته نخست میزبان تیم مس کرمان بود که در این دیدار موفق شد با 3 گل از سد حریف کرمانی خود بگذرد. در هفته دوم نیز مقابل خوشه طلایی ساوه قرار گرفت و با نتیجه یک بر یک بازی را به پایان رساند.

رقابت این دو تیم در ورزشگاه حافظیه ساعت 17:15 با قضاوت روح‌الله شریفی به همراه حمیدرضا افشون، بهمن عبدالهی و وحید زمانی برگزار می‌شود.

در مسابقات فوتبال دسته یک باشگاه‌های کشور 18 تیم شرکت دارند و پس از انجام 34 بازی در پایان تیم‌های اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ برتر دوره بیستم را کسب می‌کنند و 2 تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می‌شوند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار