استاندار مرکزی گفت: هفت هزار و ۲۰۰ متر مربع همزمان با هفته دولت به فضا‌های آموزشی این استان افزوده شد
کد خبر: ۷۷۵۳۱۸
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴ 27 August 2019

هفت هزار و ۲۰۰ متر مربع به فضاهای آموزشی استان مرکزی افزوده شد

 سید «علی آقازاده» روز سه شنبه در حاشیه آیین بهره برداری از مدرسه ۱۲ کلاسه مشارکتی محمد محمودی در اراک در گفت و گو با ایرنا، افزود: این فضا‌ها در قالب ۶ طرح آموزشی و ۲ طرح ورزشی با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارت ملی، استانی و خیران مدرسه ساز استان به بهره برداری رسیده است.

وی ادامه داد: با بهره برداری از این طرح‌ها ۵۴ کلاس درس در راستای افزایش عدالت آموزشی و رفاه دانش آموزان در نقاط مختلف استان مرکزی به مجموع کلاس‌های مدارس استان افزوده شده است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان مرکزی نیز در این آیین گفت: عملیات اجرایی ۱۱۷ طرح آموزشی این استان در حال انجام است که پیش بینی می‌شود ۳۶ طرح تا پایان سال جاری به آموزش و پرورش تحویل شود.

«حسین محمدی» افزود: مجتمع سازی فضا‌های آموزشی از برنامه‌های سازمان نوسازی مدارس است و تلاش می‌شود با تخصیص زمین از طریق مسکن و شهر سازی و خیران به این اداره کل مجمع‌های آموزشی در تمام نقاط استان ایجاد شود.

وی ادامه داد: مدرسه ۱۲ کلاسه مشارکتی حاج محمد محمودی اراک با زیر بنای یک هزار و ۲۰۰ متر مربع  با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و ملی ساخته و به آموزش و پرورش تحویل شد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان مرکزی خاطرنشان کرد: زمین این مدرسه به مساحت هفت هزار متر مربع توسط خیران تامین و در این زمینه ۲ مدرسه تا کنون ایجاد شده است.

۲۰۸ هزار دانش آموز در ۲ هزار و ۱۰۷ فضای آموزشی و هشت هزار و ۲۷۸ کلاس درس به تحصیل اشتغال دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار