مدیرشرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه خوزستان (اهواز) بدهکاری و عمل نکردن به تعهدات قانونی را دلیل تعطیلی تنها جایگاه عرضه سوخت در بخش صیدون از توابع شهرستان باغملک اعلام کرد.
کد خبر: ۷۷۴۸۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷ 27 August 2019

نعمت ا... نجفی افزود: این جایگاه حدود ۸۰۰میلیون ریال به شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه خوزستان بدهکار است و با وجود اخطار قانونی برای بازپرداخت بدهی ، تاکنون از پرداخت آن خودداری ،  و تمایلی برای خرید سوخت از شرکت حتی به شرط پرداخت نکردن بدهی معوقه ندارد.

وی با اشاره به اینکه طبق قانون بهای سوخت جایگاه باید به خزانه واریز شود تا محموله های سوخت به جایگاه ارسال شود گفت:تاکنون این شرکت برای تعطیل نشدن جایگاه عرضه سوخت بخش صیدون با هدف رفاه حال مردم منطقه تلاش کرده است.

نجفی ادامه داد: شرکت پخش فرآورده های نفتی خوزستان حتی برای کاهش مشکلات مردم به مدیریت جایگاه سوخت بخش صیدون پیشنهاد کرده بدون پرداخت بدهی معوقه ، نسبت به خرید سوخت از شرکت در قبال وجه نقد اقدام کند ولی تاکنون پاسخی به این درخواست نداده و مردم را با سردرگمی و مشکل رو به رو کرده است.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه خوزستان(اهواز) در ادامه از پیشنهاد این شرکت به فرمانداری باغملک برای صدور مجوز برای احداث جایگاه جدید سوخت در کنار جایگاه تعطیل شده بخش صیدون خبر داد و افزود: شهرداری صیدون برای احداث جایگاه سوخت اعلام آمادگی کرده ولی هنوز زمین این جایگاه مشخص نشده است.

نجفی ابراز امیدواری کرد با فراهم شدن زمینه برای احداث جایگاه جدید دربخش صیدون مشکلات دیرینه مردم منطقه ناشی از تعطیلی مداوم تنها جایگاه بخش صیدون برطرف شود.

چندی پیش تعدادی از رانندگان خودروهای بخش صیدون در اعتراض به تعطیلی تنها جایگاه سوخت در این منطقه ، جاده ورودی به شهر را بستند.

شهروندان بخش صیدون در برخی رسانه های مجازی نیز عنوان کردند سال هاست که مردم این منطقه و روستاهای آن از نبود خدمات دهی مناسب تنها جایگاه سوخت رنج می برند و رانندگان خودروهای منطقه برای تامین سوخت باید مسیر ۳۰ کیلومتری را برای رسیدن به نزدیک ترین جایگاه سوخت بپیمایند.

این شهروندان از اینکه تاکنون اقدامی در زمینه ساماندهی تنها جایگاه سوخت صیدون صورت نگرفته ابراز ناخرسندی کردند.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه خوزستان(اهواز) در پاسخ به گلایه مردم صیدون نیز گفت: این شرکت به لحاظ قانونی مسئولیتی در قبال ساخت و راه اندازی جایگاه عرضه سوخت از محل اعتبارات دولتی ندارد ولی تامین سوخت و صدور مجوز احداث جایگاه جدید برای متقاضیان بخش خصوصی از وظایف این شرکت است.

منبع: ايرنا
برچسب ها: جایگاه سوخت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار