فرماندار دره شهر خبر داد:
فرماندار شهرستان دره شهر از تولید ۱۵ هزار تن انوع محصولات صنعتی در شهرک صنعتی دره شهر خبر داد.
کد خبر: ۷۷۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۷ 16 August 2015

به گزارش تابناک ایلام، خیرالله گراوند ظهر شنبه در بازدید از شهرک صنعتی دره شهر اظهار داشت: شهرک صنعتی دره شهر یکی از فعال ترین شهرکهای صنعتی استان ایلام به شمار می رود که سالانه حدود ۱۵ هزار تن انواع محصولات صنعتی در این شهرک تولید و روانه بازار می شود.

وی بیان داشت: در حال حاضر ۱۴ واحد صنعتی در این شهرک فعال است که توسعه این واحدها و حل مشکلات آنها در دستور کار قرار دارد.

فرماندار دره شهر افزود: در حال حاضر واحدهایی نظیر تولید خیارشور، تولید لوله های کشاورزی و ...در این شهرک فعال است که علاوه بر تامین نیازهای استان ایلام حتی به کشورهای خارجی هم صادرات دارند.

گراوند عنوان کرد: هم اکنون بعضی از واحدهای تولیدی شهرستان با مشکلاتی از قبیل نقدینگی و تسهیلات مواجه هستند که در کارگروه رفع موانع تولید استان ایلام همه مشکلات بررسی می شود.

وی افزود: به طور قطع شهرستان دره شهر مستعد ایجاد صنایع بزرگ است و هم اکنون نیز یک واحد صنعتی بزرگ در زمینه تولید تسمه ماشین در حال ساخت است.

فرماندار دره شهر گفت: توسعه صنایع کوچک شهرستان در حل مشکل بیکاری شهرستان که همواره بزرگترین مشکل شهرستان است، نقش بسیار مهمی دارد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار