اقدامات نمادینی که میزان اثرگذاری آن مشخص نیست
این مطلب را پرتال رسمی فرمانداری ساوجبلاغ منتشر کرده، اما اعلام نشده است که چرا پس از گذشته ماه ها از افتتاح این خط، مدیران ساوجبلاغی باید یک بار و آنهم به صورت نمادین از آن استفاده کنند.
کد خبر: ۷۷۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۳ 15 August 2015
به گزارش تابناک – البرز: جلسه شورای اداری شهرستان ساوجبلاغ در ریل باس هشتگرد - تهران برگزار شد تا مدیران هم با سفر یکروزه، مزایای استفاده از این وسیله ارزان، راحت و با کفیت را تجربه کنند!
این مطلب را پرتال رسمی فرمانداری ساوجبلاغ منتشر کرده، اما اعلام نشده است که چرا پس از گذشته ماه ها از افتتاح این خط، مدیران ساوجبلاغی باید یک بار و آنهم به صورت نمادین از آن استفاده کنند.
در گزارش فوق آمده است: فرماندار ساوجبلاغ قبل از آغاز جلسه شورای اداری با مسافران صبحگاهی این مسیر گفتگو کرد و نظرات و پیشنهادات آنان را در خصوص کم و کیف ریل باس جویا شد. در این گفتگوی 15 دقیقه ای! فرماندار با مسافران، رئیس پروژه بهره برداری قطارهای حومه ای راه آهن جمهوری اسلامی نیز حضور داشت برای ساعات حضور قطار درایستگاه ها و افزایش ظرفیت ایستگاه ها نیز قول مساعد داد تا پیشنهادات مردم برای کیفیت ارائه خدمات افزایش یابد.
همچنین ابوالقاسم پالیزگیر فرماندار ساوجبلاغ در حاشیه برنامه شورای اداری این شهرستان از امکانات راه آهن و خدمات به مسافران و موزه این اداره کل بازدید و در نشست با اعضا شورای اداری شهرستان بر تبلیغات و ترغیب مردم برای استفاده از راه آهن تاکید کرد.
پرتال رسمی فرمانداری ساوجبلاغ از کم و کیف جلسه شورای اداری امروز که همراه با قطار سواری بود اطلاع رسانی نکرده است.
چند سالی است برخی از مدیران کشوری و استانی در روزهایی مانند روز هوای پاک با خودروی عمومی به محل کار خود رفته و اعلام می کنند که با این کار قصد ترویج فرهنگ استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی را دارند. اما به نظر می رسد که اینگونه اقدامات نمادین چندان اثرگذاری مثبت و تبلیغی نداشته است.
لازم به توضیح است، قطار مسافربری هشتگرد به کرج و تهران و بالعکس در دی ماه سال گذشته راه اندازی شد.
با راه اندازی ایستگاه هشتگرد ، بخشی از مسافران شهرستان های ساوجبلاغ و نظرآباد در استان البرز از طریق قطار بین هشتگرد و تهران جابجا می شوند. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار