این تنگه ی آبگیر زیبا از شرق به ارتفاعات روستای هجرت و از غرب به ارتفاعات روستای آببید ختم می شود و در اعماق خود با داشتن یکی از خنک ترین آب های ایران پذیرای گردشگران داخلی و خارجی است.جهت تامین امنیت و لذت بردن از گردش حتما به صورت تیمی و با جلیقه های شنا به این مناطق بروید تا در صورت نداشتن مهارت شنا نیز از لذت آب تنی محروم نمانید.همچنین با همراه داشتن کیسه زباله و جمع آوری زباله های خود، میهمان خوبی برای طبیعت باشیم.
کد خبر: ۷۷۱۷۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶ 14 August 2019

تابناک فارس به نقل از خبرنورآباد:وقتی از محور ارتباطی بوان به دشمن زیاری در حال حرکت هستید در سمت غربی روستای کره کان به محور فرعی می رسید و ابتدای محور تابلویی از وجود روستاهای روبنی،آببید،گورک و سد پارسیان خبر می دهد.

اما جاذبه طبیعی گمنام این قسمت از بخش دشمن زیاری بل برم است. بل برم اگر چه حتی برای بعضی از مردم منطقه دشمن زیاری نام تازه ای است، اما نزول رحمت های الهی در سال گذشته زراعی باعث شده است، تا تنگه نوردان و گردشگران را به ضیافت آبتنی دعوت کند.

این تنگه ی آبگیر زیبا از شرق به ارتفاعات روستای هجرت و از غرب به ارتفاعات روستای آببید ختم می شود و در اعماق خود با داشتن یکی از خنک ترین آب های ایران پذیرای گردشگران داخلی و خارجی است.

منطقه بکر دشمن زیاری دارای پتانسیل بالقوه در جاذبه های طبیعی و اکوتوریسم است که می تواند با برنامه ریزی صحیح محرک اقتصاد منطقه و شهرستان ممسنی باشد.

اگر از فشار و خستگی کارهای روزانه خود گله دارید می توانید با رعایت نکات ایمنی آب نوردی و توجه ویژه به محیط زیست میهمان بل برم دشمن زیاری شوید تا خنکای نشاط را در گرمای تابستان احساس کنید.

 جهت تامین امنیت و لذت بردن از گردش حتما به صورت تیمی و با جلیقه های شنا به این مناطق بروید تا در صورت نداشتن مهارت شنا نیز از لذت آب تنی محروم نمانید.

همچنین با همراه داشتن کیسه زباله و جمع آوری زباله های خود، میهمان خوبی برای طبیعت باشیم.

.
بل برم دشمن زیاری نقطه بکر گردشگری+تصاویر
بل برم دشمن زیاری نقطه بکر گردشگری+تصاویر
بل برم دشمن زیاری نقطه بکر گردشگری+تصاویر
بل برم دشمن زیاری نقطه بکر گردشگری+تصاویر
بل برم دشمن زیاری نقطه بکر گردشگری+تصاویر
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار