با حضور خانواده خیر مدرسه‌ساز وطن‌پرست مدرسه سه کلاسه روستای کمی‌آباد که پیش از این به صورت کانکسی پذیرای دانش‌آموزان بود در یک فضای مطلوب و کیفی به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۷۶۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹ 15 August 2015
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسم افتتاح این مدرسه که صبح امروز انجام شد فرماندار اردبیل، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس و رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز به همراه خانواده مرحوم وطن‌پرست و جمعی از دانش‌آموزان و اهالی روستا حضور داشتند مدرسه سه کلاسه داداش وطن‌پرست در فضایی به مساحت 177 مترمربع و با هزینه‌کرد 200 میلیون تومان به همت این خیر و مجموعه نوسازی مدارس در آستانه سال تحصیلی جدید به بهره‌برداری رسید.

بانی ساخت این مدرسه بهزاد وطن‌پرست قول داد تا همزمان با آغاز سال تحصیلی به ازای دانش‌آموزان این مدرسه لوازم‌التحریر رایگان در اختیار آنها قرار گرفته و دانش‌آموزان روستای کمی‌آباد در فضای مطلوب‌تر ادامه تحصیل بدهند.

در این مراسم به همت رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل لوح تقدیر و سپاسی به همت تلاش این خانواده در ساخت مدرسه سه کلاسه در محروم‌ترین روستای اردبیل کمی‌آباد به خانواده مرحوم داداش وطن‌پرست اهدا شد.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل با قدردانی از همت راستین خیرین مدرسه‌ساز در ساخت فضاهای آموزشی جدید و همچنین امکانات برخی از واحدهای آموزشی گفت: حرکتی که در این راستا در سطح استان اردبیل انجام شده به ویژه در دو سال اخیر یک حرکت انقلابی است که هر روز نیز بر تعداد خیرین و افراد نیکوکار افزوده می‌شود.

جواد قرآن‌نویس یادآور شد: کمترین کاری که ما می‌توانیم در برابر نسل آینده انجام دهیم ایجاد بهترین فضا و امکانات برای تحصیل راحت آنها است تا در سازندگی نسل آینده این حرکت بتواند مفید و موثر باشد.

وی با بیان اینکه مجموعه خیرین مدرسه‌ساز در این استان تاکنون دهها واحد آموزشی را احداث کرده و آن را به بهره‌برداری رسانده است، افزود: تا مهر ماه امسال بیش از پنج واحد آموزشی مناسب با همراهی خیرین در سطح استان اردبیل افتتاح خواهد شد.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل عنوان کرد‌: ما از همراهی ‌و همکاری‌های فرماندار پر تلاش اردبیل و پیگیری نوسازی مدارس اردبیل در به سرانجام رساندن این پروژه‌ها قدردانی می‌کنیم و تلاشمان بر این است تا نسل آینده در بهترین فضای آموزشی تحصیل کنند که این خود نیازمند یک همت و تلاش مضاعف در بهبود شرایط آموزشی و امر مدرسه‌سازی است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار