مرادعلی تاتار در گفتگو با تابناک:
فرماندار قصرشيرين از آمادگی کامل این شهرستان در ایام اربعین و بازگشايی مرز خسروی خبر داد.
کد خبر: ۷۶۹۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱ 07 August 2019

قصرشیرین، آماده بازگشایی مرز خسروی

مرادعلی تاتار در گفتگو با خبرنگار تابناک گفت: با توجه به گزارش استاندار محترم و سرلشكر صفوی در خصوص آمادگی های لازم در شهرستان قصرشيرين و زير ساخت های مربوط، امسال نهايت تلاش خود را جهت بازگشایی مرز خسروی خواهیم کرد.

وی افزود: پیرو سفر رئيس جمهور محترم به کشور عراق که سال گذشته صورت گرفت، تفاهم‌نامه ای درخصوص بازگشایی مرز خسروی نوشته شد و اكنون مكاتبات لازم در این بحث انجام شده است.

تاتار تصریح کرد : دفتر نخست وزيری عراق از نيروهای نظامی مستقر در منطقه استعلام گرفته اند تا مشكلی در مرز نباشد، و نیروهای نظامی عراق نیز امنیت کامل منطقه را تأیید کرده است و اکنون منتظريم تا نتيجه استعلام به سفارت ايران ابلاغ گردد، آمادگی صد درصد از طرف ايران وجود دارد و هيچ گونه مشكلی نداریم.

فرماندار شهرستان قصرشیرین در پایان بیان کرد: از قصر شيرين تا مرز خسروی جاده به صورت چهار بانده بوده و در این محور مشكلی در بحث تردد وجود ندارد، اما در محور سرپل ذهاب به قصرشیرین، پیرو دستور استاندار محترم و ابلاغ معاون عمرانی استاندار، اداره راه باید نسبت به روکش آسفالت اقدام کند که ان شاء الله با توجه به وعده ای که داده شده، طی هفته جاری عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار