کد خبر: ۷۶۸۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳ 03 August 2019
رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام کهگیلویه وبویراحمد از کسب چهار مدال رنگارنگ تیم مچ اندازی بانوان استان در رقابت‌های قهرمانی کشور خبر داد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از صداوسیما ، رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام این استان از درخشش و کسب یک مدال طلا، دو نقره و یک برنز تیم مچ اندازی بانوان کهگیلویه وبویراحمد در رقابتهای قهرمانی کشور خبر داد.
آیت ارجمند گفت: تیم مچ اندازی بانوان استان در سومین دوره رقابتهای مچ اندازی بانوان قهرمانی کشور که به میزبانی استان گیلان در شهر رشت برگزار شد، موفق به کسب چهار مدال طلا، نقره و برنز از این مسابقات شد.
وی افزود: در این رقابتها فاطمه رئیسی در رده سنی بزرگسالان و در دسته 55کیلو گرم چپ دست به مدال طلا دست یافت، ضمن اینکه همین ورزشکار در دسته 55 کیلو گرم رده سنی بزرگسالان و راست دست به مقام دوم و مدال نقره رسید.
ارجمند از کسب یک مقام دومی و یک مقام سومی توسط بانوی ورزشکار استان در این رقابتها خبر داد و افزود: راحیل شهریاری عضو تیم مچ اندازی بانوان استان در این رقابتها و در رده سنی امید دسته 55 کیلو گرم در چپ دست به مقام دوم و مدال نقره و در راست دست به مقام سوم و مدال برنز این دوره از رقابتها دست یافت.
در آئین استقبال از این ورزشکاران که صبح امروز در محل اداره کل ورزش و جوانان استان و با حضور معاونان، کارکنان، جمعی از ورزشکاران و کارکنان اداره کل برگزار شد، با اهدا گل و شیرینی از تیم اعزامی به رقابتهای مچ اندازی بانوان کشور و قهرمانان تقدیر و استقبال شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار