سعید رضوانی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در واکنش به سخنان جبار کوچکی‌نژاد، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: غلامرضا شریعتی با تمام توان مشغول خدمت در خوزستان است و پس از سیل و زلزله اخیر خود را برای تحقق وعده‌ها متعهد می‌داند.
کد خبر: ۷۶۶۷۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۳ 28 July 2019

تابناک / سعید رضوانی روز  یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در واکنش به سخنان جبار کوچکی‌نژاد، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: غلامرضا شریعتی با تمام توان مشغول خدمت در خوزستان است و پس از سیل و زلزله اخیر خود را برای تحقق وعده‌ها متعهد می‌داند.


وی افزود: استاندار خوزستان همچنان در تلاش است  تا امور استان را به بهترین شکل  پیگیری کرده و هیچ دغدغه ذهنی به‌جز مسائل استان، پیگیری مطالبات مردم و توسعه استان ندارد.


مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان گفت:  استاندار خوزستان همچنان در استان مشغول به کار بوده و هیچگونه صحبتی درباره رفتن وی به استانداری گیلان مطرح نیست.
رضوانی بیان داشت: شریعتی به‌عنوان یکی از عناصر دولت و نظام با توجه به تصمیمات رئیس‌ جمهوری، وزیر کشور و هیئت دولت مانند یک سرباز هرجا نیاز باشد به جمهوری اسلامی ایران خدمت می‌کند اما اولویت کاری وی خدمت به مردم  استان خوزستان است.
 انتشار سخنان جبار کوچکی‌نژاد، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در فضای مجازی مبنی  بر رفتن غلامرضا شریعتی از استانداری خوزستان به استانداری گیلان واکنشهای بسیاری در پی داشت.

پیش از این نیز بارها در شبکه های های اجتماعی و برخی رسانه های فضای مجازی درباره رفتن  غلامرضا شریعتی به استانداری خراسان و یا سازمانهای دیگر دولتی شایعاتی منتشر  شده بود.

غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان، متولد ۱۳۵۱  از بهبهان  به عنوان یکی از استانداران جوان کشور شناخته می شود که از  ۳۰ خرداد ۹۵  به عنوان استاندار خوزستان پس از عبدالحسن مقتدایی انتخاب شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار