جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: آزادگان شهیدان زنده این انقلاب شکوهمند هستند.
کد خبر: ۷۶۵۹۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸ 14 August 2015
جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: آزادگان شهیدان زنده این انقلاب شکوهمند هستند.

به گزارش ایرنا؛سردار علی فضلی درآیین تجلیل از آزادگان سرافراز همدان بیان کرد: آزادگان دفاع مقدس با خدا معامله کردند و نیازی به تجلیل ما ندارند.

وی اضافه کرد: آزادگان در سایه ایثار، فداکاری و مجاهدت در دفاع مقدس به اسارت درآمدند و در اصل این افراد در مرز شهادت بودند.

وی با ذکر اینکه اسرا بیش از سایر اقشار سختیهای میدان جنگ را لمس کردند گفت: ولایت فقیه استمرار مسیر انبیا الهی است و در همه شرایط باید تابع ولی فقیه زمان بود.

وی مثال زد: پس از دستور امام راحل به شهید آیت الله مدنی برای حضور در تبریز، همراهان شهید از ایشان خواستند سفر را برای انجام بخشی از کارها به تعویق بیانداز ولی آیت الله مدنی فرمودند مگر می شود تضمین کرد که انسان تا کی زنده است؟ پس باید امر ولی فقیه زمان را سریع انجام.

جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور بیان کرد: آزادگان دفاع مقدس در زمان اسارت اقدام به حفظ قرآن کریم و فراگیری زبان های عربی و لاتین کردند.

سردار فضلی اضافه کرد: پس از بازگشت آزادگان به میهن اسلامی نگرانی هایی بود که در برخی مناطق از آنها استقبال نکنند در حالیکه تنها در منطقه 'کرندغرب' 10 هزار گوسفند، گاو و حتی شتر زیر پای آنها قربانی شد.

وی توصیه کرد: آزادگان سرافراز دفاع مقدس قدر و منزلت دوران اسارت را پاس بدارند چون آن دوران هر چند در ظاهر در خط مقدم جبهه نبودند ولی در واقع در میدان و خط اول نبرد با دشمن بعثی قرار داشتند.

وی خاطرنشان کرد: طبق فرموده امام راحل ما نباید به دشمن امان دهیم بلکه با هجمه شبانه روزی به دشمن باید خواب آنها را پریشان کرد.

جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور اظهار کرد: پیام امام راحل در سال 64 مربوط به ان مقطع نبود بلکه ایشان استراتژی بیداری جهان اسلام امروز را نشانه گرفته بودند.

وی گفت: در فتنه سال 88 پس از تحمیل جنگ نرم دشمن به مردم معلوم شد نیت ها خیر نیست و در این شرایط باید بیش از گذشته مراقب بود تا در کمین دشمن گرفتار نشویم.

وی بیان کرد: در حال حاضر به عشق شهدا و آزادگان دفاع مقدس سالانه بیش از پنج میلیون نفر از مردم به یاد ارزش های رزمندگان در دفاع مقدس راهی مناطق عملیات می شوند .

وی اضافه کرد: بازدید کنندگان از مناطق عملیاتی شامل طیف های مختلف از جمله مردان و زنان، شیعه و سنی و مسافران داخلی و خارجی هستند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفان در بخش دیگری بیان کرد: موضوع هسته ای یک پروژه 12 ساله است که روند مختلفی در دولت های گذشته داشت.

وی اضافه کرد: مستکبران جهان، آمریکا و اروپایی ها در جریان این مذاکرات به این نتیجه رسیدند که در این مذاکره باید با ایران تعامل کنند.

ویب اظهار کرد: هم اینک مراجع قانونی در حال رسیدگی به مفاد توافقنامه هستند و خط قرمزهایی نیز از سوی مقام معظم رهبری ترسیم شده است.

جانشین سازمان بسیج مستضعفان کشور افزود: انتظار همه امت و مردم این است که فرایند بررسی این توافق کامل شده و مقام معظم رهبری آن را تایید کنند.

وی بیان کرد: وزیر امور خارجه آمریکا برای به نتیجه رسیدن مذاکرات 20 روز خیمه زد با این وجود هر روز در سه نوبت ایران را تهدید می کردند.

سردار فضلی تاکید کرد: ملت ایران نه از تهدید دولتمردان آمریکا هراسی دارند و نه به حرف های آنها دلخوش کرده اند.

وی افزود: چون این امت اسلامی و یاران صدیق امام زمان(عج) در عهد و پیمان خودشان در دفاع از دین خدا، امامت و ولایت راسخ هستند.

سردار فضلی با تاکید بر اینکه نباید از کید دشمن غافل شد گفت: خباثت امریکا و اروپایی ها و برخی از کشورهای همسایه مثل عربستان باعث بوجود آمدن گروه های تروریستی شد.

وی افزود: دولت عربستان دشمنی خود با ایران را بعد از پیروزی انقلاب آغاز کرد ولی هم اینک آشکارا به دشمنی با ایران پرداخته و هر روز اقدام به ساماندهی گروهک هایی همچون القاعده و تکفیری ها می کنند.

این مقام مسوول در بسیج مستضعفین تاکید کرد: آنها درصدد ایجاد شکاف و اختلاف در بین شیعه و سنی هستند در حالیکه شیعه و سنی برادر یکدیگرند.

وی اضافه کرد: ماحصل توطئه صهیونیستی تشکیل گروه تکفیری شده و این گروه ضد شیعیان شده همچنین به افراد سنی مذهب نیز رحم نمی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار