دبیر هیات کشتی آذربایجان‌غربی گفت: اردوی آماده‌سازی کشتی فرنگی و آزاد نونهالان و نوجوانان استان از امروز /چهارشنبه/ در ارومیه آغاز شد.
کد خبر: ۷۶۵۶۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲ 24 July 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی کامل محمدزاده  افزود: این اردوی چهار روزه با حضور ۵۰ کشتی‌گیر کمتر از ۱۳ سال و کمتر از ۱۵ سال در خانه کشتی باباساعی شهر ارومیه در حال برگزاری است.

وی بیان کرد: دعوت‌شدگان به این اردو زیر نظر مربیان مجرب استان به تمرین آخرین فنون کشتی می‌پردازند و از هم‌اکنون خود را برای حضوری قدرتمند در المپیاد استعدادهای برتر، مسابقات قهرمانی نونهالان و نوجوانان کشور و مسابقات بین‌المللی باکو که به ترتیب طی مرداد و شهریور ماه جاری برگزار خواهد شد، آماده می کنند.

وی ادامه داد: از این نفرات ۲۴ نفر به عنوان تیم‌های منتخب آزاد و فرنگی استان انتخاب و ترکیب اصلی را تشکیل می‌دهند. 

دبیر هیات کشتی آذربایجان‌غربی گفت: این هیات طی چند سال اخیر توجه ویژه‌ای به رده‌های پایه داشته و حاصل آن کسب موفقیت‌های مختلف در مسابقات قهرمانی کشور و دعوت از کشتی‌گیران استان به اردوی تیم‌های ملی است.

اسفند ماه گذشته «امین مرادخانی» فرنگی کار وزن ۵۵ کیلوگرم ارومیه‌ای مدال برنز مسابقات قهرمانی جوانان کشور و انتخابی تیم ملی را بر گردن آویخت؛ مرادخانی یکی از فرنگی کاران جوان و آینده دار استان است که با درخشش در رقابت‌های قهرمانی کشور مورد توجه مربیان تیم ملی قرار گرفته و به اردوهای تیم ملی دعوت شده است. 
همچنین «آرین تقی موسوی» آزاد کار نوجوان سلماسی به همراه «فرزاد خاوری» مربی این شهرستان در رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان کشور که از ۱۹ تا ۲۱ اسفند ماه جاری به میزبانی رشت برگزار می‌شود، حضور داشتند. 
بهمن ماه گذشته «نیما پاشایی» فرنگی‌کار وزن ۷۱ کیلوگرم استان در اردوی آمادگی تیم ملی نوجوانان که در مجتمع ورزشی حمید سوریان تهران برگزار شد، حضور داشت. 
اوایل بهمن ماه نیز آزادکاران نوجوان آذربایجان‌غربی با قرار گرفتن بر سکوی نایب قهرمانی رقابت‌های گروه سه قهرمانی کشور به جمع تیم‌های حاضر در گروه ۲ کشور راه یافتند. 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار