در جلسه شورای سازمان مدیریت حمل و نقل بار و کالای درون شهری و حومه شهرداری اصفهان مطرح شد
تابناک: اولین جلسه شورای سازمان مدیریت حمل و نقل بار و کالای درون شهری و حومه شهرداری اصفهان در سال جاری با حضور دکتر جمالی نژاد شهردار اصفهان برگزار گردید.
کد خبر: ۷۶۵۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰ 14 August 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت حمل و نقل بار و کالای درون شهری و حومه شهرداری اصفهان، شهردار اصفهان در این جلسه تاکید کرد:سازمان مدیریت حمل و نقل بار و کالای درون شهری و حومه شهرداری اصفهان می بایست برنامه های میان مدت و بلند مدت خود را مبتنی بر آمار و اطلاعات مطالعات طرح جامع حمل و نقل بار که خوشبختانه اخیرا مجریان آن نیز مشخص گردیده اند ، تدوین کند .

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان در ادامه با اشاره به عمر کوتاه سازمان حمل و نقل بار ، ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک شاهد نظم و ساماندهی بار و اطمینان خاطر مردم در رابطه با جابجایی بار در سطح شهر اصفهان و حومه باشیم.

در ادامه مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و کالای درون شهری و حومه شهرداری اصفهان به ارائه گزارشی از عملکرد و وظایف سازمان پرداخت و افزود : در اسفند ماه سال 1393 با برگزاری فراخوان شناسایی و ساماندهی ناوگان حمل و نقل بار درون شهری ، تاکنون تعداد 4401 خودرو ثبت نام شده و در حال ساماندهی می باشند .

شبانی افزود : اولین دوره آموزشی رانندگان از هفته آینده با همکاری سازمان فنی و حرفه ای برگزار می گردد.

وی ابراز امیدواری کرد:اولین پایانه حمل و نقل کالا در کشور در آینده نزدیک در شهر اصفهان به بهره برداری برسد.

در ادامه این نشست رئیس پلیس راهور استان با حمایت از ساماندهی حوزه حمل و نقل بار درون شهری گفت:با حمایت بیش از پیش شهردار و همکاری و هماهنگی مدیران مناطق 15 گانه شهرداری اصفهان این سازمان بتواند وظایف خود را در سطح شهر به شکل مطلوبی به انجام برساند.

سرهنگ غلامی همچنین با اشاره به تعامل سازنده بین شهرداری و پلیس راهور افزود : اخیرا تفاهم نامه ای فی مابین شهرداری و پلیس راهور تنظیم گردیده که در صورت انجام آن شاهد اتفاقات خوبی در حوزه حمل و نقل کالای درون شهری خواهیم بود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار