کد خبر: ۷۶۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۴ 13 August 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد نشست خبری و تجلیل از خبرنگاران در دانشگاه یاسوج حاشیه های جالبی هم داشت! به غیر از بحث های مختلفی که درباره وظایف و مسئولیت های رسانه در مقابل جامعه و مردم طرح شده بود، این جلسه مهمان ویژه ای هم داشت که دانشجوی نمونه کشوری شده بود و دکتر رحیمی به حضور وی در این نشست اشاره کرد.

به گزارش همین میزان اشاره کافی بود تا خبرنگار سلام دنا؛ در صحبت های کوتاه خود فرصت را مغتنم شمارد و از رئیس جلسه بخواهد در همان دقایق ابتدایی جلسه، اجازه دهد، دانشجوی نمونه کشوری ضمن معرفی، دیدگاه های مد نظر خود درباره دانشگاه و استان را ارائه دهد.


محسن شفیعی سیف آبادی، دانشجوی دکتری علوم سیاسی دانشگاه یاسوج و دانشجوی نمونه کشوری با بیان اینکه از زمان دیپلم، همیشه نفر اول بوده ام! اظهار داشت: تاکنون ۹ جلد کتاب و ۴۰ مقاله علمی نیز منتشر کرده ام.

وی دکتر نیکدل، معاون فرهنگی دانشگاه یاسوج را دارای دلِ نیکی دانست و تصریح نمود: زمانی که قرار بود به عنوان دانشجوی نمونه کشوری انتخاب شوم، همکاری بسیاری با من داشته و کسب این فرصت را مدیون این همکاری هستم.


شفیعی با یادآوری اینکه در یکی دیگر از داشگاه های دولتی کشور در زمان کارشناسی ارشد نیز این فرصت را بدست آورده؛ ولی با وجود نمره ۲۰ پایان نامه کارشناسی ارشد، صرفا به خاطر غیر بومی بودن! این فرصت را از من گرفتند، تاکید نمود: دانشگاه یاسوج به معنای واقعی کلمه اساتید کوشایی دارد؛ البته بر خلاف آنچه که تبلیغ می شود، من محیط اینجا را کمتر سیاسی دیده ام و باور ندارم که اینجا قومیت بر جناح بندی سیاسی غالب باشد و بیشتر غلو و بزرگ نمایی را در این زمینه مشاهده می کنیم.

در پایان این مراسم از دانشجوی نمونه کشوری دانشگاه یاسوج که همسرش نیز او را همراهی می کرد، با اهدای لوح یابودی تقدیر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار