مسابقات کشتی پهلوانی و زورخانه‌ای دانشگاه‌های آزاد اسلامی کشور با معرفی برترین‌ها در شهرستان قائم شهر پایان یافت.
کد خبر: ۷۵۹۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۷ 02 July 2019

 مسابقات کشتی پهلوانی و زورخانه‌ای دانشگاه‌های آزاد اسلامی کشور با معرفی برترین‌ها در شهرستان قائم شهر پایان یافت.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مازندران، مدیرکل ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی کشور با بیان اینکه این دوره از رقابت‌ها به مناسبت هفته فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای، جام ولایت یاد بود شهید مدافع حرم محمد بلباسی در سالن چند منظوره ورزشی دانشگاه آزاد واحد قائم شهر برگزار شد گفت: ۹۰ ورزشکار از واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان‌های مازندران، کرمان، تهران مرکز، خراسان رضوی، تهران جنوب، همدان، یزد، خراسان شمالی و کردستان در قالب ۱۳ تیم به هم رقابت پرداختند.
جوانمرد با اشاره به اینکه در بخش کشتی پهلوانی وزن ۹۰ کیلوگرم، جلیل پیرمردی از تهران، سعید علائی از مازندران و میثم قنبری و محمد حسین جبرئیلی از مازندران به ترتیب بر سکوی نخست تا سوم مشترک ایستادند افزود: در وزن ۷۰ تا ۸۰ کیلوگرم حمید الهیان از خراسان شمالی در جایگاه نخست، محمد موذنی از خراسان رضوی بر سکوی دوم و علی پیراوند از تهران و هادی رستمی از مازندران مشترک بر سکوی سوم قرار گرفتند.
مدیرکل ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به مقام نخست مرتضی افضلی از تهران، مقام دوم امیرحسین خطی از مازندران و مقام سوم مشترک سبحان اصغری از مازندران و دانیال قاسمی از خراسان شمالی در وزن ۸۰ تا ۹۰ کیلوگرم گفت: در مسابقات هنر‌های فردی رشته چرخ تیز، هومن میرزائی از کردستان، مهدی روشنی از مازندران و سید محمد سعید حوائجی از همدان به ترتیب اول تا سوم شدند.
جوانمرد با بیان اینکه در بخش کباده مبین زیبا لقا از کردستان، آروین ذوالفقاری از مازندران و سالار علی قلی زاده از تهران به ترتیب جایگاه‌های اول تا سوم را از آن خود کردند افزود: در بخش میل بازی، سید سجاد موسوی از همدان مقام نخست، حمید رضا کردی از کردستان مقام دوم و طاهر عباسی از مازندران مقام سوم را کسب کردند. همچنین در میل سنگین نیز سالار علی قلی زاده از تهران بر سکوی نخست ایستاد و این بخش نفر دوم و سوم نداشت.
مدیرکل ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی به مقام نخست سوران الله مرادی از کردستان، دوم امیرحانی پور از همدان و سوم سالار علی زاده از تهران در بخش سنگ، اشاره کرد و گفت: در چرخ چمنی هم، آروین ذوالفقاری از مازندران، سید محمد سعید حوائجی از همدان و سوران الله مرادی از کردستان مقام‌های نخست تا سوم را از آن خود کردند.
جوانمرد افزود: بازو بند پهلوانی این دوره از مسابقات به پهلوان جلیل پیرمردی از استان تهران رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار