ناجی پیمان ضیایی در گفتگو با تابناک:
رئیس هیات قایقرانی استان کرمانشاه از فراهم شدن زمینه برپایی اردو‌های تیم‌های ملی قایقرانی در دریاچه سد مخزنی شهرستان گیلانغرب خبر داد.
کد خبر: ۷۵۸۱۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰ 30 June 2019

ناجی پیمان ضیایی در گفتگو با خبرنگار تابناک گفت:متعاقب بازدید رئیس فدراسیون قایقرانی کشور و همچنین سفر اخیر وزیر ورزش به شهرستان گیلانغرب، با پیگیری‌های صورت گرفته موافقت‌های لازم بمنظور استفاده از دریاچه سد‌های مخزنی و سراب گیلانغرب اخذ شده است.

وی افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی و شرایط مناسب آب و هوایی شهر گیلانغرب، ارتفاع مناسب از سطح دریا و پهنای مناسب سد مخزنی و قرابت با شهر گیلانغرب، فدارسیون قایقرانی بدین منظور نظر مثبت داشته و آمادگی لازم را برای راه اندازی رشته‌های کایاک، تورینگ، کانوپولو، روئینگ و کانادایی را داریم که تجهیزات لازم در اختیار این شهرستان قرار خواهد گرفت.

 ضیایی در پایان تصریح کرد: همزمان هیأت قایقرانی شهرستان گیلانغرب نیز راه اندازی، تا پس از استعداد یابی و شناسایی نخبه‌های قایقرانی، با آموزش و پرورش مناسب آن‌ها در دایک سراب، آموزش‌های حرفه‌ای را در کنار اعضای تیم‌های ملی در سد مخزنی فرا بگیرند که به لحاظ پتانسیل بالای منطقه پیش بینی می‌شود دورنمای اعضای تیم‌های ملی از وجود استعداد‌های این منطقه شکل بگیرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار