معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس از تغییر ساعت کار ادارات این استان از نهم تیر تا پایان مردادماه خبر داد.
کد خبر: ۷۵۷۹۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹ 29 June 2019

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، عبدالرضا قاسمپور با اشاره به اینکه از ابتدای تیر تغییر ساعت کار در اداره‌های 15 شهرستان این استان اجرایی شده بود، گفت: با توجه به شدت گرفتن گرمای هوا و احتمال افزایش مصرف برق، تغییر ساعت کاری اداره‌ها در تمام شهرستان‌ها اجرایی می‌شود.

وی گفت: براساس دستورالعمل ابلاغی ساعات کاری از نهم تیرماه تا پایان مرداد ماه، روزهای شنبه تا چهارشنبه از 6 و 30دقیقه صبح تا 13 و 30 دقیقه ظهر و پنجشنبه‌ها از 6 و 30 دقیقه صبح تا 12 و 30 دقیقه ظهر خواهد بود.

قاسمپور گفت: بیمارستان ها، مراکز امدادی، درمانی، و بهداشتی، بخش های عملیاتی و دارای نوبت کاری، اورژانس، آتش نشانی، خدمات امداد جاده ای و مراکز انتظامی طبق روال گذشته خدمات خود را ارائه خواهند داد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس، خاطرنشان کرد: این تصمیم در راستای مدیریت مصرف و صرفه جویی برق گرفته شده تا بر اساس آن شاهد ایجاد کمترین مشکلات در روند توزیع برق در فصل گرم امسال باشیم .

وی با بیان اینکه تیم های ارزیابی مرکب از نماینده استانداری فرمانداری و شرکت های توزیع برق به صورت سرزده از اداره‌ها بازدید خواهند کرد، افزود: دستگاه هایی که مدیریت مصرف برق را به خوبی انجام داده و در امر صرفه جویی موفق باشند تشویق شده و دستگاه هایی که این اقدام را انجام ندهند مطابق با مصوبه هیئت وزیران متخلف شناخته شده و بر اساس قانون با آنها برخورد خواهد شد .

قاسمپور تاکید کرد که بخشنامه مربوطه به تمام دوایر دولتی و نیمه دولتی در استان فارس ابلاغ شده و همه ملزم به اجرای آن هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار