پیکرهای پاک و مطهر ۲ شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس شامگاه پنجشنبه از طریق فرودگاه بین المللی اهواز وارد خوزستان شدند.
کد خبر: ۷۵۷۷۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۸ 27 June 2019

پیکرهای مطهر شهید قاسم بلند و شهید عبدالرضا حمودی پس از انتقال به فرودگاه اهواز بر روی دستان مردم شهید پرور و ولایتمدار اهواز از فرودگاه تا حرم علی بن مهزیار اهوازی تشییع شدند.

در آیین استقبال از پیکر این شهدای والا مقام جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح و مسئولان استانی حضور داشتند.

این شهدای والا مقام جزو ۱۵۰ شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس مربوط به عملیات های کربلای ۵، والفجر ۸، رمضان، محرم، مسلم بن عقیل، والفجر یک در فکه، تک دشمن در زبیدات، والفجر ۲ در پنجوین و تک دشمن در عملیات بیت‌المقدس می باشند.

روز جمعه نیز پیکر این ۲ شهید به مصلای مهدیه اهواز منتقل می شوند و پس از قرائت نماز بر دستان نمازگزاران و مردم شهید پرور خوزستان تشییع می شوند.

روز شنبه مصادف با سالروز شهادت امام صادق (ع) پیکر شهید قاسم بلند از محل لشکر ۹۲ زرهی تشییع و در گلزار شهدای اهواز به خاک سپرده می شود.

پیکر عبدالرضا حمودی نیز برای تشییع و خاکسپاری به آبادان منتقل می شود.

آیین تشییع پیکر مطهر ۱۵۰ شهید تازه تفحص شده دوران دفاع روز پنجشنبه در تهران برگزار شد و پس از آن پیکر پاک و مطهر این شهدای والا مقام به استان‌های اصفهان، قم، مرکزی، اردبیل، قزوین، گیلان، چهارمحال و بختیاری، ایلام، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، هرمزگان، تهران، خوزستان، بوشهر، سمنان انتقال داده شد.

منبع: ايرنا
برچسب ها: پیکر شهید
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار