هفته سوم لیگ برتر بسکتبال
تابناک: در چارچوب هفته سوم لیگ ملی بسکتبال کشور شاگردان محسن صادق زاده به مصاف تیم قدرتمند دانشگاه آزاد رفتند که با وجود درخشش اروی توره، بازیکن فرانسوی تن به شکست دادند.
کد خبر: ۷۵۰۵
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۷ 24 February 2015
به گزارش تابناک اصفهان، در چارچوب هفته سوم لیگ ملی بسکتبال کشور شاگردان محسن صادق زاده در تیم پمینای اصفهان به مصاف تیم قدرتمند دانشگاه آزاد رفت که نتوانست از پس این تیم قدرتمند بر بیاید و با نتیجه نزدیک 87 بر 82 شکست خورد.

پمینا در این مسابقه بازی خوبی به نمایش گذاشت و بازی را خیلی بهتر از دانشگاه آزاد آغاز کرد به گونه ای که کوارتر نخست را نیز 27 بر 23 پمینا پیروز شد.

اما در دقایق بعدی دانشگاه آزاد به خود آمد و توانست بر جریان بازی مسلط شود و نیمه نخست بازی با نتیجه 44 بر 44 به پایان رسید.

کوارتر سوم بازی عملکرد دانشگاه آزاد بهتر بود و توانست با پرتاب های 3 امتیازی بازیکنانش جلو بیفتد البته پمینا هم عملکرد بدی نداشت اما دانشگاه آزاد بهتر بود و توانست این کوارتر را با نتیجه 67 بر 61 به نفع خود به پایان رساند.

با وجود عملکرد مناسب پمینا در کوارتر چهارم، این پانزده دقیقه هم به نفع دانشگاه آزاد به اتمام رسید و در نهایت این تیم تهرانی با نتیجه 87 بر 82 پمینا را شکست داد.

محسن صادق‌زاده، سرمربی تیم پمینای اصفهان پس از شکست تیمش مقابل دانشگاه آزاد تهران گفت: همانطور که پیش‌بینی می‌کردیم دیدار با دانشگاه آزاد بسیار سخت و سنگین بود.

وی افزود: بازی تا حدی نزدیک بود که تا لحظات آخر برنده بازی مشخص نبود و در صورت استفاده مطلوب بازیکنان ما از موقعیت دقیقه پایانی احتمال پیروزی ما بسیار زیاد بود.

سرمربی تیم بستکبال پمینا اصفهان گفت: متاسفانه هروه توره در این بازی خیلی زود 4 خطا شد و مرادخانی جایگزین هروه نیز به علت شکستگی پا نمی‌تواند تیم را همراهی کند و ما در این پست به شدت دچار مشکل شدیم.

وی بیان کرد: براساس آمار بازی، تمام موقعیت‌ها یکسان بود اما نیمکت دانشگاه آزاد نسبت به نیمکت ما امتیازات بیشتری کسب کردند و این امر نشان می‌دهد که بازیکنان ما انرژی بیشتری برای حفظ بازی گذاشتند.

صادق‌زاده تصریح کرد: تیم مقابل در کوارتر آخر بازیکن خارجی ما را تحت فشار قرار دادند و سبب شد هروه توره نسبت به اوایل بازی کم فروغ‌تر ظاهر شده و تا حدی از اوج بازی فاصله بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: ما از نظر بازیکنان جایگزین آسیب‌پذیر هستیم و امیدواریم با برطرف شدن مصدومیت مرادخانی بتوانیم در بازی‌های بعد این مشکل را برطرف کنیم.

پمینا در این مسابقه با وجود درخشش اروی توره، بازیکن فرانسوی خود که 25 امتیاز و 8 ریباند کسب کرد برابر دانشگاه آزاد تن به شکست داد البته برای دانشگاه آزاد هم حوآن داوری 21 امتیاز، 3 ریباند و 5 پاس گل کسب کرد و فیلیپ ویدنوف هم با کسب 20 امتیاز به او کمک کرد.

نتایج دیدارهای هفته سوم لیگ حرفهای بسکتبال به شرح زیر است:

فولاد هفت الماس 66 - پتروشیمی ماهشهر 67

ثامن مشهد 86 - پالایش نفت آبادان 89

پتروشیمی بندر امام 87 - شهرداری گرگان 75

پمینای اصفهان 82 - دانشگاه آزاد 87

ترتیب تیم‌ها در جدول رده‌بندی لیگ حرفه‌ای بسکتبال در پایان هفته دوم به شرح زیر است:

1- پتروشیمی بندر امام: 3 پیروزی، 6 امتیاز

2- دانشگاه آزاد: 2 پیروزی، 4 امتیاز

3- ثامن مشهد: یک پیروزی، 2 شکست، 4 امتیاز

4- پمینای اصفهان: یک پیروزی، 2 شکست، 4 امتیاز

5- پالایش نفت آبادان: یک پیروزی، 2 شکست، 4 امتیاز

6- شهرداری گرگان: یک پیروزی، 2 شکست، 4 امتیاز

7- مهرام تهران: 2 پیروزی، 4 امتیاز

8- پتروشیمی ماهشهر: یک پیروزی، 2 شکست، 4 امتیاز

9- فولاد هفت الماس قزوین: 2 شکست، 2 امتیاز

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار