مدیرامور برق شهرستان کارون گفت: با هدف بهبود کیفیت ولتاژ و تامین برق مطمئن و پایدار شبکه برق کوی مشعلی شهرستان کارون بهینه سازی و اصلاح شد.
کد خبر: ۷۴۶۸۴۸
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰ 21 May 2019

طاهر باوی با اشاره به اقدامات انجام شده در دو ماهه اول سال98 اظهار کرد: با تلاش انجام گرفته در قالب یک طرح ضربتی به منظور بهبود کیفیت ولتاژ، تامین برق مطمئن و پایدار و کنترل بار شبکه، تعداد 418 فقره انشعاب غیرمجاز در کوی مشعلی جمع‌آوری شد.

وی افزود: شهرستان کارون به دلیل نوپا بودن و وجود جاذبه‌های سرمایه‌گذاری مورد توجه شهروندان قرار دارد و به همین دلیل تلاش‌های انجام گرفته در این منطقه به منظور ارائه خدمات مطلوب برق به مردم و سرمایه گذاران است.

مدیر امور برق شهرستان کارون تصریح کرد: این طرح در سه فاز تعریف شده، که در فاز اول آن تعداد 6 خیابان کوی مشعلی که مملو از انشعابات غیر مجاز برق بود پاکسازی و سپس عملیات ساماندهی شبکه اجرا شد.

باوی ادامه داد: پس از جمع آوری شبکه سیمی قبلی با اجرای 2840 متر شبکه کابل خودنگهدار و 180متر شبکه فشار متوسط و استفاده از دو دستگاه ترانس و همچنین نصب 65 اصله پایه بتونی شبکه اصلاح و بهینه سازی شد.

وی عنوان کرد: فاز دوم ساماندهی و توسعه شبکه برق کوی مشعلی نیز در مرحله گودبرداری قرار دارد و آماده اجرای طرح هستیم.

مدیرامور برق شهرستان کارون خاطرنشان کرد: در فاز اول این طرح تاکنون نسبت به واگذاری تعداد 160 اشتراک قانونی به ساکنین که پیش از این از شبکه برق بصورت غیرقانونی استفاده می‌کردند، اقدام شد که اعتبار اختصاص یافته به این پروژه حدود 4میلیارد و 780 میلیون ریال است.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: شبکه برق
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار