مدیرعامل باشگاه نفت آبادان از توافق با پائلو سرجیو برای ادامه همکاری در لیگ نوزدهم خبر داد.
کد خبر: ۷۴۶۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱ 19 May 2019

علی عیسی‌زاده اظهارکرد: با توجه به این‌که نفت آبادان در فصل هجدهم با هدایت سرجیو توانست انتظارات ما را برآورده کند، طی صحبتی که با او برای تمدید قرارداد داشتیم به توافق رسیدیم.

وی ادامه داد: با توجه به این‌که امسال تغییرات بسیاری در تیم داشتیم، نتایج تیم قابل رضایت بود. همچنین تاکنون سابقه نداشته است که صنعت نفت در لیگ برتر به چهار برد متوالی دست پیدا کند که خدا را شکر در فصل هجدهم به این مهم رسیدیم.

 مدیرعامل باشگاه نفت آبادان گفت: صنعت نفت در هفته های پایانی لیگ برتر آن تیم مدنظر شد و عملکرد خوبی داشت. در فصل هجدهم نفت کمترین گل خورده را داشت و عملکرد حاکی از انسجام لازم در بیشتر خطوط تیم به ویژه خط دفاع است.

وی با اشاره به دیدار پرگل این تیم برابر سایپا در هفته پایانی، عنوان کرد: در این دیدار سرجیو از شش بازیکن بومی و جوان ازجمله غبیشاوی، دریس، مجدمی، تهامی و احمد شریعت در ترکیب تیم استفاده کرد که اعتماد او به بازیکنان بومی که از اول فصل در دستور کارش بوده، قابل ستایش است. سرجیو امسال به بازیکنان بومی، جوان و محصول آکادمی باشگاه بها داد که ثمره آن نتایج بسیار خوب صنعت نفت در شش هفته پایانی لیگ برتر با درخشش نفرات بومی بود.

وی افزود: به هر حال نفت برای امتیازگیری با سرجیو نیاز به زمان داشت. از روزی که با با این مربی پرتغالی قرارداد بستیم نیز هم من و هم هیات‌مدیره به کار او اعتقاد داشتیم. او زحمات بسیاری برای تیم کشید و از نزدیک شاهد تلاش های او و برنامه ریزی هدفمند و دقیقش برای تیم بودیم.

عیسی‌زاده با بیان این‌که امسال نفت آبادان نسبت به سال‌های گذشته با بودجه خیلی کمتری پا به لیگ گذاشت، گفت: امسال با کاهش هزینه ها و بودجه مواجه بودیم ولی خدا را شکر این موضوع در عملکرد نیم تاثیر نگذاشت و نتایج راضی کننده بود‌.

وی در پاسخ به این سوال که آیا صنعت نفت در لیگ نوزدهم می‌تواند در کورس قهرمانی باشد؟ عنوان کرد: اگر شرایط فراهم شود و بتوانیم تیم را تقویت کنیم، این مهم شدنی است. اسکلت تیم را حفظ خواهیم کرد و بازیکنان جوان و باتجربه نیز با ما خواهند ماند، ضمن این که باید تلاش کنیم سه چهار بازیکن خوب دیگر هم جذب کنیم. همچنین از بین بازیکنان خارجی که امسال با ما بودند، شاید دو، سه بازیکن در لیگ نوزدهم همراه ما با باشند.

مدیرعامل باشگاه نفت آبادان با بیان اینکه از تمام مسوولان آبادان که حامی تیم بودند و در شرایط سخت ابتدایی لیگ ما را تنها نگذاشتند و باور داشتند که نفت می‌تواند به روزهای خوب برسد و مشوق تیم بودند تشکر می‌کنم، گفت: همچنین از کسانی که نقد یک طرفه داشتند و ما را تحت فشار قرار دادند تا عزمان را جزم کنیم تا خلاف نظرشان را به اثبات برسانیم، قدردانی می‌کنم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم تا در لیگ نوزدهم با همدلی و انسجام نتایج خوبی را به دست آوریم. همیشه هدف ما شاد کردن دل مردم آبادان بوده است و از هواداران تیم نیز انتظار داریم که با صبر و حوصله و یکدل کنار تیم باشند و باور داشته باشند که نفت با همدلی می‌تواند نتایج خوبی را رقم بزند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار