سرمربی تراکتورسازی می‌گوید امیدوار است بدشانسی‌های تیمش که از بازی با سپیدرود شروع شده بود، به پایان برسد.
کد خبر: ۷۴۵۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰ 17 May 2019

جرج لیکنز بعد از اتمام لیگ برتر و قرار گرفتن تیمش در رده پنجم با تساوی ۲ بر ۲ مقابل فولاد خوزستان در نشست خبری اظهار کرد: خیلی متأسفم که نتایج بازی‌های دیگر به گونه‌ای رقم خورد که در صورت که پیروز می‌شدیم، سهمیه آسیا را نمی‌گرفتیم چرا که پدیده هم ماشین‌سازی را با حساب ۲ بر یک برد. امروز برای ما روز سختی بود. ما و فولاد موقعیت‌های زیادی داشتیم. توانستیم گل خورده را جبران کنیم و دو گل بزنیم اما در ادامه گل خوردیم و بازی مساوی شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه یک بر صفر عقب بودیم، در نیمه دوم تغییراتی دادیم و گل زدیم اما بعد از اینکه در تبریز، پدیده به پیروزی رسید نتوانستیم به کارمان ادامه دهیم. ذهنیت تیمم را وقتی که توانستیم گل خورده را با دو گل جواب دهیم، ستایش می‌کنم.

سرمربی بلژیکی تراکتورسازی خاطرنشان کرد: استادیوم فولاد بسیار زیبا است. بازی در این ورزشگاه احساس خوبی دارد. زدن دو گل خوب بود اما اینکه دو گل خوردیم خوب نبود. باید نقاط ضعف خودمان را برای فصل بعد جبران کنیم که به موفقیت برسیم.

لیکنز با بیان اینکه تمام بدشانسی تیمش از بازی با سپیدرود شروع شد، افزود: آن اتفاقات خاص از بازی با سپیدرود تا این دیدار ادامه داشت و در همین بازی هم در ثانیه آخر گل خوردیم. امیدوارم این بدشانسی برای تیم ما به پایان برسد.

وی در واکنش به این سوال که هوای گرم چقدر در روند بازی تأثیر گذاشت، گفت: همه چیز عالی بود. ما در نیمه اول گل خوردیم اما می‌توانستیم سه گل بزنیم که دروازه‌بان حریف خوب عمل کرد. گرمای هوا در روند بازی تأثیر داشت. بازیکنان ما باشخصیت عمل کردند و به بازی برگشتند و اجازه ندادند گرمای هوا روی عملکردشان تأثیر بگذارد.

او ادامه داد: اشکان دژاگه به خاطر بیماری با ما تمرین نکرده بود اما به خاطر شخصیت بالای خود خیلی سخت تلاش کرد و به گل رسید.

لیکنز درباره بهترین بازیکن تیمش در این فصل یادآور شد: نمی‌توانم اسم بازیکن خاصی را بگویم. همه تیم برایم مهم است نه یک بازیکن امروز چند بازیکن خوب داشتیم. روحیه تیمی باریم مهم است. با اتفاقی که در بازی ماشین سازی و پدیده رخ داد، نتیجه دیدار ما کم اهمیت شد ولی تلاش خودمان را کردیم.

سرمربی تراکتورسازی همچنین افزود: با مجموعه تیم از زمانی که اردوی کیش را آغاز کردیم رابطه خوبی با مجموعه داشتیم و خوشحالم تا اینجا به خوبی با هم ادامه دادیم.

وی درباره اینکه اگر مشکلات برای تیمش به وجود نیامده بود، اکنون می‌توانستند قهرمان لیگ برتر باشند، گفت: کیفیت تیم خود را می‌دانستیم. کل فصل را باید در نظر بگریم. هیچ‌گاه درباره سهمیه آسیا یا قهرمانی صحبت نکرده بودم. نمی‌توان فقط بازی با سپیدرود را در نظر گرفت. بازیکنان وقتی از جام ملت‌های آسیا برگشتند در بازی‌ها شرکت کردند و اکنون هم باید در دو بازی دوستانه تیم ملی شرکت کنند. قاعدتاً باید به بازیکنان استراحت بدهیم تا ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد.

لیکنز اضافه کرد: درست است که نتیجه لازم را نگرفتیم اما شخصیت تیم را ایجاد کردیم. باید در آینده سطح بازیکنان را بالاتر ببریم. باید این شخصیت را حفظ کنیم و نقاط ضعف را برطرف کنیم.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار