مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان رضوی خبرداد؛
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان رضوی از اشتغال بکار 950 نفر در جایگاه های استان خبرداد.
کد خبر: ۷۴۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۲ 10 August 2015
مهندس محمد مهدی قرائی در نخستین دوره آموزشی اپراتوری جایگاههای CNG در منطقه خراسان رضوی با اعلام این خبر افزود: این منطقه با 127 جایگاه CNG برای بیش از 950 نفر کار آفرینی نموده است ,که اغلب افراد آموزشهای لازم را برای حضور در جایگاه ها گذرانده اند.
وی با اشاره به وجود منابع غنی گاز و لزوم گسترش جایگاه های CNG اظهارداشت: خوشبختانه در این موضوع شاهد توسعه جایگاه ها در مدت زمان کوتاهی بوده ایم.
این مقام مسئول در ادامه به برگزاری این دوره آموزشی اشاره و تصریح کرد: این دوره آموزشی با حضور مدیر کل فنی وحرفه ای استان خراسان رضوی برای اپراتورهای جایگاه های CNG در محل انبار شهید بیخوش مشهد برگزارگردید.
قرائی ادامه داد: با وجود آنکه شرکت پخش تا کنون دردوره های مختلف آموزشی, به ارتقاء معلومات کارکنان جایگاه های CNG پرداخته است اما این اولین دوره آموزشی بود که تحت نظارت سازمان فنی و حرفه ای و با استانداردهای کامل آموزشی برگزار گردید.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان رضوی تاکید کرد: با وجود ریسک پذیری بالای این جایگاه ها به علت وجود تاسیسات پر خطر و نیاز به  اهمیت افزایش ضریب ایمنی در جایگاهها, ضرورت مهارت آموزی کارکنان این جایگاه ها در راستای کاهش ریسک ها ی بالقوه موجود وکاهش خسارات جانی و مالی امری لازم و ضروری می باشد.
در ادامه این جلسه مدیر کل سازمان فنی وحرفه ای استان خراسان رضوی نیز با اشاره به اینکه آموزش ها تاکنون به کارشناسان و مسئولین  داده شده است افزود: مدیران شرکت کننده آموزش ها را به اپراتورها و نفرات میدانی وپای کار منتقل می نمودند اما از این دوره به بعد آموزشهای کاربردی وخاص به طور مستقیم به اپراتورهای جایگاه داده خواهد شد.
افشین رحیمی گل خندان همچنین بر لزوم تداوم این آموزش ها تاکید کرد.
گفتنی است در پایان دوره تئوری, 30 نفر از اپراتورهای جایگاه های CNG جهت گذراندن دوره 15 روزه عملی توسط کارشناسان سازمان فنی و حرفه ای و با هماهنگی و همراهی کارشناسان  CNG منطقه برگزیده شدند.
برچسب ها: گاز ، نفت ، cng ، فرآورده های نفتی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار