فرماندار شادگان خبر داد:
فرماندار شادگان با اشاره به آبگرفتگی چند روستای این شهرستان، گفت: پیش بینی می شود تا روز جمعه روستاهای شادگان به صورت صد در صدی از سیلاب رهایی پیدا کنند.
کد خبر: ۷۴۲۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۳ 07 May 2019

سعید حاجیان با اشاره به وضعیت روستاهای درگیر سیلاب شادگان اظهار کرد: ۳۲ روستای شادگان در معرض سیلاب بودند که ۹ روستا دچار آبگرفتگی شدند.

وی با اشاره به روستاهایی که در این سیل بیشتر دچار آبگرفتگی شدند، افزود: روستای ابوشلوگ، صراخیه، رگبه و حدبه شاوردی تقریبا بین ۸۰ تا 100 صد دچار آبگرفتگی شدند.

فرماندار شادگان گفت: اکنون روستاهای شادگان از محاصره سیلاب خارج شده اند و آب آنها نیز تخلیه شده است و تنها روستاهای صراخیه و رگبه حدود ۴۰ و ۲۰ درصد دچار آبگرفتگی هستند. همچنین راه ارتباطی روستای حدبه برقرار شده است و روستا نیز دچار آبگرفتگی نیست.

حاجیان عنوان کرد: تردد جاده های ارتباطی روستاهای سیل زده برقرار شده است و ترمیم راه ارتباطی روستای ابوشلوگ نیز جهت سهولت تردد در حال انجام است.

وی تصریح کرد: اهالی این روستاها در پنج اردوگاه اسکان داده شدند. در مجموع حدود یک هزار و ۶۰۰ نفر در این اردوگاه ها اسکان یافتند که اکنون بیش از یک هزار نفر از این سیل زدگان به منازل خود بازگشته اند و در حال حاضر حدود ۳۵۰ نفر در اردوگاه ها حضور دارند.

فرماندار شادگان گفت: پیش بینی می شود تا روز جمعه روستاهای شادگان به صورت صد در صدی از سیلاب رهایی پیدا کنند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: سیلاب ، سیل ، شادگان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار