نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان گفت: سپاه پاسداران در سیل اخیر بهترین نقش‌آفرینی را داشت.
کد خبر: ۷۴۱۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۰ 05 May 2019

حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد ظهر امروز در مراسم بزرگداشت هفته عقیدتی سیاسی که در مصلای مهدیه اهواز برگزار شد، اظهار کرد: حدود ۲۰ استان کشور درگیر سیل شدند ولی خوزستان، بحرانی‌ترین استان به دلیل وقوع سیل بود.

به گزارش"تابناک" وی با اشاره به ورود ۶۰ هزار میلیارد مترمکعب آب به استان خوزستان، بیان کرد: همچون ۸ سال دفاع مقدس، در بحران سیل خوزستان نیز مجموعه مردم و مسئولان در کنار یکدیگر قرار گرفتند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان تصریح کرد: در تمامی مناطق سیل زده شاهد حضور ارزشمند نیروهای بسیج، سپاه، ارتش بودیم.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد در خصوص نقش عقیدتی سیاسی سپاه در تولید تفکر انقلابی بیان کرد: تا زمانی که معنویت در سپاه نهادینه نشده باشد، نمی‌تواند در هر بن بستی نقش آفرینی کند اما عملکردها نشان از نهادینه شدن آن در نیروهای سپاهی دارد.

همچنین سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه خوزستان، در حاشیه مراسم بزرگداشت هفته عقیدتی در بیت امام جمعه اهواز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مسؤولیت حجت‌الاسلام موسوی‌فرد تحت عنوان نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اهواز را  تبریک گفته و نیاز به استفاده بیشتر و پشتیبانی ایشان را در حوزه معنویت‌افزایی اعلام میدارم تا انشالله بتوانیم این بُعد مهم سپاه را همچنان به عنوان سنگری مستحکم نگاه داریم.

وی افزود: انشالله ولایتمداری پاسداران عزیز و بسیجیان، همانگونه که در تمام حوادث حضور فعال داشتند بر مبنای تکلیف‌گرایی و با محوریت نماینده معظم ولی‌فقیه و امام جمعه اهواز محقق خواهد شد.

فرمانده سپاه خوزستان گفت: ما امروز آمدیم تا انشالله با پشتیبانی‌های امام جمعه اهواز بتوانیم در راستای تحقق این امور گام برداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار