معاون وزیر راه و شهرسازی
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به نقش مهم این جاده در تسهیل تردد و اتصال شمال به جنوب استان و کاهش فاصله‌ی دو شهرستان بدره و سیروان تلاش می‌کنیم با تزریق اعتبار مناسب این پروژه در زمان پیش‌بینی شده به بهره‌برداری برسد.
کد خبر: ۷۴۰۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶ 04 May 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ امیر امینی معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید از پروژه جاده بدره به لومار،گفت: با توجه به نقش مهم این جاده در تسهیل تردد و صرفه جویی در مصرف سوخت و همچنین اتصال شمال به جنوب استان و کاهش فاصله‌ی دو شهرستان بدره و سیروان تلاش می‌کنیم با تزریق اعتبار مناسب این پروژه در زمان پیش‌بینی شده به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: عملیات اجرایی این جاده‌ی 20کیلومتری، 17 سال پیش شروع شده که به‌علت نبود اعتبار مناسب تاکنون به بهره‌برداری نرسیده است.

 معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: درصورت افتتاح جاده‌ی بدره-لومار در مسیر قاضی خان، فاصله این دو شهرستان 100کیلومتر کاهش می‌یابد.

امینی همچنین در بازدید از واریانت چشمه شیرین گفت: با اعتبار 40 میلیارد ریالی، نقاط حادثه خیز جاده بدره و دره شهر اصلاح می‌شود.

گفتنی است وی در ادامه‌ی سفر به شهرستان بدره برای بهسازی جاده‌های تخریب شده شهرستان بدره در جریان سیل فروردین ماه قول مساعد داد./ح

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار