رئیس مرکز فناوری های راهبردی معاونت علمی گفت: تا آبان امسال اقدامات تاسیس سومین کارخانه نوآوری در شیراز به پابان می‌رسد.
کد خبر: ۷۴۰۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰ 01 May 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:اسماعیل قادری فر رئیس مرکز فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری درباره اولین جلسه سال ۹۸ برای پیگیری و راه اندازی کارخانه نوآوری اظهار کرد: اولین جلسه امسال برای راه اندازی سومین کارخانه نوآوری در هفته جاری برگزار شد.

وی با اشاره به روند برگزاری این جلسه اظهار کرد: این جلسه در راستای چگونگی راه اندازی کارخانه نوآوری شهر شیراز با مسئولان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

قادری فرد درباره سومین کارخانه نوآوری ایران بیان کرد: اولین کارخانه نوآوری در تهران و دومین کارخانه در مشهد راه اندازی شدند و تا پایان امسال سومین کارخانه در شهر شیراز راه اندازی خواهد شد.

رئیس مرکز فناوری های راهبردی معاونت علمی ادامه داد: امیدواریم این کارخانه تا آبان ماه امسال به بهره برداری برسد و میزبان شرکت های دانش بنیان و استارت آپ های استان شیراز باشد.

وی درباره  محتوای اصلی این کارخانه گفت: کارخانه نوآوری شیراز با محوریت فناوری ارتباطات ایجاد می‌شود  البته استارتاپ‌های دیگر هم در آن جای دارند و به طور کلی به تمام حوزه ها می‌پردازد.

قادری فر یادآوری کرد: این کارخانه به حوزه اینترنت اشیا و کسب و کار دیجیتال می‌پردازد و در کنار آنها نگاهی هم به دیگر حوزه ها همچون نانوتکنولوژی، بیوتکنولوژی ،دارویی و غیره دارد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار