سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام گفت: سرمایه گذاران بدون دغدغه وارد استان برای سرمایه گذاری و مشارکت در اجرای پروژه ها شوند.
کد خبر: ۷۳۸۲۴۵
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹ 26 April 2019

به گزارش تابناک ایلام:حیدر نعمتی عصر روز پنجشنبه در نشست بررسی آخرین وضعیت اجرای طرح گاوداری 2 هزار راسی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر اظهار داشت: استان ایلام ظرفیت بسیار خوبی در بخش کشاورزی دارد و ما از سرمایه گذاران واقعی برای توسعه این بخش استقبال می کنیم.

نعمتی ادامه داد: به منظور تکمیل زنجیره ارزش و همچنین با توجه به توقعاتی که در مردم برای اجرای این طرح از سوی شرکت کوثر ایجاد شده ، انتظار داریم که هرچه سریعتر این طرح اجرا شود.

وی گفت: استان ایلام آمادگی کامل در جذب سرمایه گذاران واقعی دارد و همه دستگاه ها هم همکاری لازم در زمینه اجرای طرح های اقتصادی و اشتغال زا که منجر به تولید شود، دارند.

نعمتی اظهار داشت: شرکت کشاورزی کوثر طرح های خوبی در استان های مختلف کشور اجرا کرده که امیدواریم در استان ایلام نیز این طرح های توافق شده اجرا و به سرانجام برسد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام افزود: ظرفیت های ویژه استان ایلام در بخش کشاورزی از قبیل زمین و اب قابل توجه است و ما امادگی کامل برای جذب سرمایه گذاران واقعی را داریم.

در این نشست که با حضور 2 نفر از نمایندگان شرکت کشاورزی کوثر و مدیران دستگاه های اجرایی استان برگزار شد، مقرر شد که اب و فاضلاب شهری پاسخ استعلامات شرکت کوثر در خصوص تامین اب طرح گاوداری دو هزار راسی را در اسرع وقت بدهد.

همچنین مصوب شد، سایر دستگاه ها در زمینه اخذ مجوز و پاسخ استعلامات در کوتاهترین زمان ممکن اقدام نمایند.

قرار است گاوداری شیری 2 هزار راسی توسط شرکت کشت و صنعت شرف اباد وابسته به شرکت کشاورزی کوثر در استان ایلام اجرا شود./ف

 

 

 

/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار