رئیس پلیس راه خوزستان عنوان کرد:
رئیس پلیس راه خوزستان با اشاره به تردد سنگین در محورهای خوزستان، گفت: محور اهواز به مسجدسلیمان تقریبا ترافیک پرحجم‌تر و سنگین‌تری نسبت به دیگر محورها دارد.
کد خبر: ۷۳۰۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰ 02 April 2019

سرهنگ رضا دولتشاهی در گفت‌وگویی تلویزیونی با اشاره به آخرین وضعیت محورهای خوزستان اظهار کرد: توصیه می‌شود مردم سعی کنند امروز که روز طبیعت است از فضاهای شهرها و پارک‌های موجود در شهر استفاده کنند اما بسیاری از مردم نیز علاقه داشته‌اند به دامان طبیعت بروند و به همین دلیل در حال حاضر در بسیاری از محورهای خوزستان مثل محور اهواز - ملاثانی تردد سنگین است.

وی افزود: همچین محور ملاثانی - شوشتر و مسجدسلیمان، محور اهواز - اندیمشک، محور رامهرمز - بهبهان، محور بهبهان به گچساران و محور امیدیه به دیلم پرترافیک هستند اما ترافیک در محور اهواز به مسجدسلیمان تقریبا از همه محورها پرحجم‌تر و سنگین‌تر است.

رئیس پلیس راه خوزستان گفت: از روز گذشته محور اندیمشک به خرم‌آباد به دلیل ریزش کوه در آزادراه لرستان مسدود شده است که پس از بررسی مشخص می‌شود این مسیر چه زمانی بازگشایی خواهد شد. کسانی که قصد دارند به تهران یا استان‌های شمالی سفر کنند باید تا مشخص شدن زمان بازگشایی این مسیر تحمل کنند.

دولتشاهی توصیه کرد: اکنون که مردم به دامان طبیعت رفته‌اند حداقل در جاهایی اتراق کنند که در مسیر سیلاب یا کنار رودخانه‌ها نباشد و به مسیری بروند که بتوانند سریع برگردند و همچنین بازگشت آنها در تاریکی شب نباشد.

رئیس پلیس راه خوزستان گفت: در بازدید هوایی که از محورهای خوزستان داشتم علی‌رغم همه هشدارها مشاهده شد که بسیاری از مردم، سمت دزفول در مسیر سیلاب و حتی در داخل دره‌ها هم اتراق کرده‌اند که این موضوع خطرناک است و باید از این مسیرها دوری کنند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: پلیس راه ، سیل ، سیلاب
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار