امیری فرماندار شیراز می‌گوید نیروهای مسلح و امدادی در شهر حضور دارند و امور مربوطه برای بازگشت هرچه سریعتر شهر به روال عادی را ارائه و انجام می‌دهند.
کد خبر: ۷۳۰۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵ 31 March 2019

تابناک فارس به نقل از رویدادد 24: در روز‌های اخیر با گسترش سامانه بارشی خصوصا در نیمه غربی کشور، بسیاری از شهر‌ها دچار سیل و خسارت‌های جانی و مالی بسیاری شدند و شیراز نیز این قاعده مستثنی نبود. سیل در شیراز ۱۹ فوتی و بیش از ۱۰۰ مصدوم برجای گذاشت و نزدیک به ۳۰۰ خودرو آسیب دیدند و همچنین منازل بسیاری از هموطنانمان در این مناطق همچون سایر شهر‌های سیل زده مانند لرستان، خوزستان، گلستان و ... دچار آسیب‌های جدی شدند.

شهر به شرایط عادی برگشت

در همین رابطه محمدرضا امیری فرماندار شیراز در گفت‌وگو با رویداد٢٤، با اشاره به وضعیت شهر شیراز پس از گذشت چند روز از سیل، گفت: حادثه‌اى که رخ داد باعث تاسف همگان شد. در این مشکل جلوه‌هاى ویژه‌اى از مهمان‌نوازى شیرازى‌ها عرضه شد و با وجود حادثه تلخى که رخ داد، صحنه‌هاى خوبى از دوستى و همکارى و همراهى از مردم این شهر رقم خورد. درباره آخرین وضعیت باید بگویم خداروشکر شهر روال عادى خود را پیدا کرده است.

فرماندار با بیان اینکه شرایط در مناطق آسیب دیده شهر به صورت عادى است، خاطرنشان کرد: با تلاش اعضاى شوراى هماهنگى مدیریت بحران و دستگاه‌هاى مختلف و همچنین کمک انسان دوستانه و مسئولانه مردم شیراز، همه امور تحت کنترل است. در برخى از مناطق که آسیب‌هاى جدى وارد شده بود، نیروهاى مسلح نیز کمک کرده‌اند و هنوز مشغول ارائه خدمات هستند و شرایط زندگى مردم در آن مناطق نیز سامان پیدا کرده است. ضمن اینکه خیابان‌ها کاملا شستشو شده است.

فرماندار شهر شیراز ادامه داد: در خصوص آسیب دیدگان سیل دروازه قرآن باید بگویم بیش از ٣٥٠ خودرو دچار آسیب شدند. ١٥٣ خودرو از پارکینگ‌هاى مربوطه ترخیص شدند. تعداد ٥٦ خودرو از طریق راه آهن به صورت رایگان به شهرهاى آسیب دیدگان ارسال شد.
برچسب ها: رویداد24 ، سیل شیراز ، سیل در شیراز ، خسارت سیل ، محمدرضا امیری ، سیل در آق قلا ، سیل اق قلا ، بحران سیل ، پر شدن سدها ، گمیشان ، منطقه سعدیه ، سیل در سعدیه ، سیل روستای آق قلا ، سیل استان گلستان ، سیل در استان گلستان ، سیل دروازه قرآن ، سیل خوزستان ، سیل ایذه ، سیل خرم آباد

برچسب ها: شیراز ، نیروی مسلح ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار