رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر از آمادگی تیم‌های واکنش سریع، بهداشت محیط، فوریت‌های پزشکی و مراکز بهداشتی درمانی دانشکده علوم پزشکی شوشتر در بخش شعیبیه در پی افزایش احتمال جاری شدن سیل در این منطقه خبر داد.
کد خبر: ۷۲۹۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۴ 31 March 2019

دکتر فرهاد ابول‌نژادیان اظهار کرد: در روزهای اخیر و با اقدامات انجام شده توسط تیم مدیریت بحران دانشکده علوم پزشکی شوشتر و حسب دستور مقامات بلندپایه استانی و کشوری، دانشکده علوم پزشکی شوشتر با تمام توان عملیاتی در منطقه شعیبیه حضور داشته و در راستای خدمات‌رسانی به مردم آمادگی کامل دارد.

وی افزود: بیمارستان محلی شعیبیه از نظر تامین دارو، ملزومات‌ و همچنین از نظر نیرو و زیرساخت‌های لازم در شرایط بسیار خوب قرار دارد و خدمت‌رسانی به مردم منطقه را انجام خواهد داد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر ادامه داد: گروه‌های مختلف بهداشت محیط، بهداشت خانواده و پیشگیری و مبارزه با بیماری‌ها در منطقه شعیبیه و همچنین در کمپ روستای کاظم که در حال حاضر پذیرای مردم روستای عله شعیبیه است به صورت شبانه‌روزی حضور دارند و سلامت تغذیه، آب آشامیدنی، بهداشت فردی و عمومی و بهداشت محیطِ زندگی ساکنان را مورد ارزیابی و پایش قرار خواهند داد.

وی تصریح کرد: همچنین تجهیزات لازم برای دفع سموم، سنجش کلر و PH آب آشامیدنی و مواد غذایی در اختیار این گروه‌ها قرار دارد.

ابول‌نژادیان گفت: یک کد عملیاتی فوریت‌های پزشکی به همراه یک دستگاه آمبولانس مجهز و دو تکنسین فوریت‌های پزشکی در روستای بنه کاظم مستقر شده‌اند تا در صورت بروز مشکل، بیماران را به بیمارستا‌ ها انتقال دهد. همچنین بیمارستان‌های خاتم الانبیاء(ص)، الهادی(ع) و بیمارستان شهدا مکلف شده‌اند که با حفظ آمادگی، تیم‌های بهداشتی درمانی را پشتیبانی کنند و امیدواریم با اتخاذ این تدابیر بتوانیم مشکلات را به حداقل برسانیم و سلامت مردم را تامین کنیم.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار