مدیر آبفار شهرستان کارون خبر داد:
مدیر اداره آب فاضلاب روستایی شهرستان کارون از افزایش سطح پمپ های روستای جنگیه این شهرستان به منظور آبرسانی به مردم خبر داد.
کد خبر: ۷۲۹۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵ 30 March 2019

عباس حزبه پوران اظهار کرد: نصب الکتروپمپ شناور اسکله آب خام روستای بُهُر به منظور جلوگیری از قطع آب شرب روستاهای درگیر در سیل شهرستان کارون انجام شد.

وی با اشاره به بازدیدهای میدانی مستمر از روستاها افزود: در این شهرستان برداشت آب خام داریم و چون طی چند روز گذشته سطح آب کارون بالا آمده سطح پمپ‌های جنگیه را ارتقا دادیم تا با افزایش ارتفاع وقفه‌ای در آبرسانی برای مردم ایجاد نشود.

مدیر آبفار شهرستان کارون ادامه داد: ایستگاه جنگیه دو طبقه دارد که آخرین طبقه هم با افزایش سطح آب در حال غرق شدن بود که الکتروپمپ ها برای احتیاط نصب شده اند.

حزبه پوران یادآور شد: جمعیت تحت پوشش ایستگاه بُهُر (بخش سویسه) ۲۰ هزار نفر در حدود ۱۲ روستا و همچنین جمعیت تحت پوشش ایستگاه جنگیه (بخش مرکزی) نیز بالغ بر ۱۵ هزار نفر در حدود ۶ روستای بزرگ است.

وی عنوان کرد: ابتدا آب خام را برداشت و سپس به تأسیسات تصفیه خانه شرق کارون منتقل می‌کنیم؛ در نهایت پس از تصفیه برای روستاییان پمپاژ می‌شود.

مدیر آبفار شهرستان کارون در پایان بیان کرد: متأسفانه محل ایستگاه آب خام جنگیه در پیچ رودخانه قرار گرفته و فرسایش شدیدی دارد ولی اسکله آن را با جوشکاری و بتن ریزی استحکام بخشیدیم.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار