سرپرست فرمانداری هویزه خبر داد
سرپرست فرمانداری هویزه گفت: روز جمعه به مدت یک ساعت نفوذ آب از سیل‌بند داشتیم و مقداری آب به یکی از خیابان‌های فرعی شهر رفیع وارد شده که با کمک نیروهای مردمی و دستگاه‌های اجرایی در کمتر از یک ساعت مشکل برطرف شد.
کد خبر: ۷۲۹۵۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱ 29 March 2019

سید قاسم موسوی سرپرست فرمانداری هویزه اظهار کرد: رودخانه نیسان به دست سازمان آب‌و‌برق حدود ۵۰ متر شکافته شد به دلیل این‌که آب ورودی به منطقه کاهش پیدا کند و آب خروجی از سد قابل‌کنترل باشد.

وی افزود: در حال حاضر آب به سمت دژ باکری می‌رود و تعدادی منافذ برای هدایت آن به سمت هورالعظیم تعبیه شده است که باید منافذ در دژ باکری افزایش پیدا کند تا آب بیشتری به سمت هورالعظیم هدایت شود.

سرپرست فرمانداری هویزه با اشاره به کاهش ۲.۵ متری آب رودخانه در روز گذشته، عنوان کرد: سیل‌بند قدیمی شهر رفیع که حدود ۲۰ سال قدمت دارد در دست تعمیر و مرمت است اما امروز به مدت یک ساعت نفوذ آب از سیل‌بند داشتیم و مقداری آب به یکی از خیابان‌های فرعی شهر رفیع وارد شد که با کمک نیروهای مردمی و دستگاه‌های اجرایی در کمتر از یک ساعت مشکل برطرف شد.

وی گفت: سیل‌بند اطراف شهر باید با افزایش ماشین‌آلات باید هرچه سریع‌تر مستحکم شود؛ همچنین با توجه به کاهش آب در حال حاضر نیازی به تخلیه شهر رفیع وجود ندارد.

 

منبع: فارس

برچسب ها: رفیع ، هویزه ، سیل بند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار