امام جمعه سلماس گفت: دشمن با برنامه‌ریزی هایی که کرده سعی دارد از طریق جنگ روانی بین نظام و مردم فاصله بیاندازد و دشمن بداند که مردم آگاه بوده و در مقابل توطئه‌ آن‌ها ایستادگی خواهند کرد.
کد خبر: ۷۲۹۵۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۶ 29 March 2019
دشمن از طریق جنگ روانی در صدد جدایی مردم و مسوولان است

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمد موسوی امروز در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه سلماس اظهار داشت: نوروز امسال به‌دلیل شرایط جوی خسارت‌های جانی و مالی به کشورمان وارد کرد و روزهای اول سال‌جاری برای مردم و مسوؤلین تلخ بود.

وی ادامه داد: دلیل اصلی وقوع سیل‌های اخیر ناشی از نامهربانی مردم از جمله تجاوز به حریم رودخانه ها بوده که با رعایت نکات آن، می‌توان از وقوع سیل جلوگیری کرد.

خطیب جمعه سلماس افزود: دستگاه‌های خدمات‌رسان برای خدمت به مردم سیل‌زده به‌صورت شبانه‌روزی در آن مناطق حضور داشتند و این نشان از مهربانی و روحیه خدمت به مردم است.

وی گفت: ما مردم وظیفه داریم به کمک هموطنان سیل‌زده خود بشتابیم و همشهریان می‌توانند برای کمک به مردم سیل زده به صندوق‌های کمیته‌امداد امام‌خمینی(ره) و هلال‌احمر که در نقاط مختلف شهر مستقر بوده مراجعه کنند.

موسوی با اشاره به ۱۳ فروردین روز طبیعت گفت: طبیعت یکی از عوامل شادابی جامعه بوده و مردم باید در این روز از طبیعت به‌طور صحیح استفاده کنند بنابراین باید حافظ طبیعت خود باشیم.

وی ادامه داد: دشمن با برنامه‌ریزی هایی که کرده سعی دارد از طریق جنگ روانی بین نظام و مردم فاصله بیاندازد و دشمن بداند که مردم آگاه بوده و در مقابل توطئه‌ آن‌ها ایستادگی خواهند کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار