کد خبر: ۷۲۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۹ 05 August 2015

 همدلی و همراهی با بیت اله عباسپور چهره نامدار پرورش اندام جهان در البرز برگزار شد.
به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم که شامگاه دوشنبه به میزبانی تالار آرش و با حضور رییس فدراسیون پرورش اندام، مدیرکل ورزش و جوانان البرز، اعضای شورای شهر، پیشکسوتان ورزش و جمعی از فعالان اقتصادی برگزار شد بیش از ۴۰۰ میلیون تومان برای تامین بخشی از هزینه های درمان این قهرمان ملی جمع آوری شد.

در این مراسم ابتدا رییس فدراسیون پرورش اندام و بدنسازی کشور با ابراز خرسندی از حضور در این مراسم این گونه برنامه ها را نشانگر علاقمندی و تعلق خاطر مردم به قهرمانان ملی توصیف کرد و گفت: اینکه در چنین اتفاق هایی این خیزش را از سوی ورزشی ها شاهد هستیم و با برگزاری چنین برنامه هایی درصدد کاهش آلام و مشکلات آن قهرمان هستند را در کمتر جایی از دنیا می توان دید و در این مورد ایرانی ها زبانزد جهانیان هستند.

ناصر پورعلی فرد افزود: در روزهای اخیر و با توجه به مشکلاتی که بیت اله عباسپور داشته مسئولان ارشد کشور نیز به دیدار او رفته اند و قول داده اند در جهت تامین هزینه های درمان این ورزشکار ملی حمایت لازم را داشته باشند.
رییس فدراسیون پرورش اندام و بدنسازی کشور ادامه داد: مکاتباتی با معاون پارلمانی رییس جمهور و وزیر بهداشت داشته ایم تا از مشکلات درمانی این ورزشکار بکاهیم ضمن آنکه وزیر ورزش نیز در ملاقات با بیت اله عباسپور دستورات لازم را برای حمایت از قهرمان پرورش اندام جهان داد تا روند درمانی وی تسریع شود.
رییس هیئت پرورش اندام و بدنسازی استان البرز هم که به نوعی میزبان و بانی این مراسم بود گفت: ما وظیفه خود می دانستیم در این شرایط سخت در کنار این قهرمان ارزنده باشیم و با همراهی و همدلی کمک کنیم تا کمی از مشکلات موجود کاهش پیدا کند.
حمید حیدرخانی افزود: ورزشکارانی به مانند بیت اله عباسپور سال ها برای به اهتزاز در آوردن پرچم کشورمان در میادین بین المللی از جان و مال خود مایه گذاشته اند و امروز شایسته است در کنار آنها باشیم و آنچه در توان داریم برای رفع مشکلاتشان تقدیم کنیم.

وی با قدردانی از حضور پررنگ اهالی ورزش و اقشار مختلف مردم در این مراسم گفت: این حضور و همراهی به طور قطع موجب دلگرمی این قهرمان برای ادامه روند درمان می شود و از تمام مردم ایران می خواهم برای شفای بیت اله عباسپور دعا کنند.
در ادامه این مراسم علیرضا حیدری قهرمان اسبق کشتی و نایب رییس فدراسیون کشتی، بهنام محمودی ملی پوش اسبق تیم ملی والیبال و عضو شورای اسلامی شهر کرج و حمید کریمی رییس مجمع امور صنفی کرج در خصوص ضرورت حمایت از ورزشکاران صحبت کردند و در نهایت با پیش قدم شدن آنها بیش از ۴۰۰ میلیون تومان برای کمک به درمان بیت اله عباسپور جمع آوری شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار